Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 når enn er gravid? Sikkert ofte stilt dete spørsmålet, men jeg forstår meg ikke helt på det. Har fulgt med tappen min hele tiden, men jeg husker ikke hvordan det ble sist jeg ble gravid. Når enn har født før, vil det vel være litt åpning uansett med en gang en blir gravid? Den blir vel ikke helt tett? Blir tappen flat på en måte? Kjennes mye flatere ut? lurer lurer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Mener du livmortappen? Lurer også på om den forandres når man blir gravid. Dette er min fjerde graviditet, og før jeg hadde tatt test merket jeg at tappen var blitt hardere og litt flatere enn den pleier (ikke det at jeg kjenner på den så veldig ofte altså men av en eller annen grunn tenkte jeg at det var noe annerledes...) Da fikk jeg en mistanke om at det var noe - fikk noen dager etter positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 akkurat slik min også er. Den er litt flatere, men jeg kjenner åpningen ennå, men jeg føler at den er litt annerledes. Mer flat også lapper underdelen på en måte litt over resten( dårlig forklart). Den er ikke spesielt slik som jeg har hørt den beskrevet når enn er gravid; hard inni å myk utenpå....er din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå