babygullz <3 vilde Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 jeg har begynt å bli litt "sur" i ryggen den siste dagen, og kvalmebølger har intruffet(men d kan også komme av at d males utenfor) kan dette være symptom? er jo egentli tidlig ute da. hadde el søndag, ikm 26 aug. jepp..ellers en god kveld=)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 tror du virkelig at symptomene kommer så tidlig?! Merkelig... Hvorfor leite etter symptomer når man sjeldent får gjort noe med det før 14 dager etter el???
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 mmm...spenned da..kan være men er kanskje litt tidlig.Men man vet jo aldri.
babygullz <3 vilde Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 d står da faktisk i linken fra uke til uke at i fosterets uke 1 kommer graviditetssymptomene... er jo forskjellig fra person t person. herregud. at det går an å være så negativ å sur. vi må vel få lov å spørre vi som er usikre? domme teite sure anonyme! *kringlevri*
babygullz <3 vilde Skrevet 16. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2006 nej man vet aldri... jeg vet ihvertfall ikke..=) men men...gleder meg til den 26 da..se om tanta har dratt et aent sted kansje??=)
snartmammapåny Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 er inne å titter her fra 1. trimester og kan meddele deg at jeg hadde og vondt i ryggen som et av de første symptomene mine, kom lenge før noen av de andre;) var vel ikke akkurat vondt, men et merkelig press i korsryggen... så krysser fingrene for deg:) 7+4
babygullz <3 vilde Skrevet 17. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2006 ja d er ikke akkurat vondt, men d er som at ryggen er sur på en måte.. takk skal du ha=) og lykke t vidre=)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 ja hvorfor tror du at man kjenner etter symptomer så tidlig anonym?? FORDI VI ØNSKER OSS ET BARN MERE ENN NOE ANNET!!! fordi man så gjerne vil at det skal være et tegn på graviditet!! herregud.. var DET vanskelig å forstå? jeesus!!
Dyne&Pute Skrevet 17. august 2006 #9 Skrevet 17. august 2006 Masse lykke titl babygullz!! Noen får symptomer tidligere enn andre så hvem vet? Kanskje det er din pp nå? Håper det!! Krysser fingrene for deg jeg! XXXXX
snartmammapåny Skrevet 17. august 2006 #10 Skrevet 17. august 2006 hos meg kjentes det som at d var noe som presset på ryggraden... litt vanskelig å forklare;) krysser fingrene for deg:)
babygullz <3 vilde Skrevet 17. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2006 takker for svar dere.. gir meg ordntli håp her jeg sitter=) tusen takk skal dere ha=) og ha en fin kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå