Gå til innhold

13 uker i dag, bør jeg være engtelig?

Anbefalte innlegg

Hurra, 12 fullgåtte uker i dag :), men tørr jeg slipe jubele løs?

Har ikke hatt noen "symptomer" eller noe som tilsier at jeg er gravid- bortsett fra ømme pupper SOM IKKE ER ØM LENGER!!!!! Er redd det ikke er liv der inne..var hos legen i uke 11, eneste han gjor m tanke på graviditeten, var jo urinprøve som bekreftet at jeg er gravid.

Men kan det hende jeg har hatt en MA når jeg ikke merker at jeg er gravid? ikke har noe som tilsier at jeg er gravid bortsett fra positiv test? OG heller kan jeg ikke sånn 100% si at jeg kjenner noe på magen, er pitte litt hard nederst på magen, men det trenger jo ikke være graviditeten... Flere som har det slik/har hatt det slikt?

..er så lenge til UL, og skal heller ikke til lege eller JM før etter UL- er 2.gangsfødende...

Huff, for en bekymring :(

Fortsetter under...

Jeg hadde det akkurat som deg - ingen symptomer annet enn litt ømme pupper fram til uke 13. Nå er jeg i uke 28, og har fremdeles ikke hatt så mye symptomer, men det er ei jente som sparker som en gal inni der :-) Var litt nervøs i starten, men man skal vel bare være glad for å ikke ha noen plager... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...