Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 hei er graviid i snart 6 uke.. men hvor er symp?värt litt kvalm av og tilö men ikke nå mere.. hatt mye luft i magen bare.. og litt sånn hold aktig fölelse???er dette normalt.. hilsen bekymret jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilmamsen Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Hei. I mitt første svangerskap hadde jeg svært få symptomer, hadde visstnok ømme bryster og litt mensmurringer, og om kveldene var jeg supertrett, men jeg var ikke spesielt dårlig. En sjelden gang kunne jeg kjenne litt morgenkvalmetendenser(hehe, langt ord), men det var lite ubehag. Nå har jeg også ømme bryster, og har vært småkvalm, men absolutt ikke noe av betydning. Så det er helt normalt, og vi kan bare fryde oss over å ikke være av dem som er dårlige hele svangerskapet. Det må være slitsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby on board Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har heller ikke kjent så mye, begynner å merke litt kvalme og ømme bryster nå, er i uke 8. Du har nok ikke noe å bekymre deg over, det er som sagt over at du bare burde være glad for at du ikke er av de som henger over doskåla 24/7. Skjønner godt at man ønsker noen symptomer da, for man vil jo gjerne føle seg gravid. Om du er bekymret kan du jo også gå til UL om et par uker for å sjekke at alt er bra, da kan du slappe av mer selv og nyte tiden. Jeg har gjort det og tar alt helt med ro nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå