Gå til innhold

Uke 25 jenter, hvordan går det ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her går det også fint i uke 25 =) Tror jeg har lagt på meg 3-4 kg maks, skal til lege på fredag;)

Har bare noen smerter forann og på sidene når jeg går i bakker, ellers går det greit. Også er jeg ekstremt plaget med magen. Misunner alle de med obstipasjon. Skal ut i 8 uker praksis fra mandag og med løpende mage hadde jeg egentlig kunne tenkt meg å være hjemme. Men jeg tenker de har en "ensom" do et sted jeg kan løpe til hehe, håper iallfall det!

Magen vokser og nå får jeg stadig spørsmål om jeg er gravid og det er koselig.

Har ikke begynt å handle noe enda, bortsett fra at det står et flatpakket stellebord og seng fra ikea i boden. Og en flatpakket simo vogn som jeg vant her på bim. Hey.. jeg hadde jo egentlig endel allerede alikevel jeg :P

Jeg og skal ut i 8 uker praksis, og gruer meg litt :0)

Har hatt endel vondt i magen, men det er visstnok musklene pga av bekkenet fikk en skjevhet etter forrige fødsel, så det har vært kjempeplagsomt !!

Jeg har fått masse tøy og har masse tøy etter førstemann, tror jeg fant ut at jeg hadde bla 10 pysjer i str 56 osv, og i tillegg er det jo gøy å shoppe litt selv og da :0)

Har bestilt ny brio vogn, seng, madrass, bilsete og sånn dunpose med avtagbart skinn som vi tenker å hente i slutten av måneden :0)

Gleder meg sånn jeg nå :0)

Var på svangerskapskontroll i dag og alt er vel med den lille. Jeg er endelig "normal" størrelse ift. sf målet og det er jo fint at jeg ikke eksploderer like mye nå som jeg gjorde i starten. Jeg ble desverre sykmeldt 40% pga. svangerskapskvalme. Kvalmen har glimret med sitt fravær en måneds tid, men nå er den tilbake på fullt og det er ufattelig kjipt. Men magen vokser, lille Mia sparker som bare det og alt annet er bare toppers! Tiden går utrolig nok fort, og nå gleder jeg meg til snart å entre siste etappe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...