Gå til innhold

JENTENAVN???

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI

i dag var jeg på ultralyd og jormord mente det er ei lita jente som bor i magen min. Har vært så sikker på at det var en gutt så guttenavn har jeg mange av. Tar i mot forslag på jente navn med stor takk ( gjerne litt spesielle)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Gratulerer med vel overstått ul og den lille i magen :)

Når har du termin?

Har du barn fra tidligere, om det så hadde no jeg villet ha et navn som passet sammen med det en hadde fra før.

Selv liker jeg disse navnene :

Maja - Kaja

Mia - Pia

Regine - Ida

Ina - Nine

Tuva ..

Lykke til med navn valget :)

Skrevet

Ja, vi sliter litt med jentenavn, vi også... Har en gutt fra før, og trodde vel egentlig at det kom en gutt til nå, men jordmor tror det er en jente etter UL...

Skrevet

Her er noen av de jeg liker:

Edrun

Elise

Embla

Davina

Danielle

Victoria

Ikke de som ligger på toppen av navnelista.............men det er ikke guttenavnene jeg liker heller ;)

Skrevet

Hei.

Vi får en jente, og hun skal hete Rebekka.

Ellers har vi tenkt en del på:

Ylva

Susann/Susanne

Emelinn

Mathilde

Anne-Helene

Isabell

Dorte

Lykke til

Skrevet

Min lille jente skal hete Nora!!!

Elles hadde vi tenkt Sofie, Mathilde eller Marie!!

Skrevet

hei

tusen takk for alle de fine navnene. Etter å ha lest div historier om at det blir sett feil kjønn på ultralyd har jeg faktisk blitt veldig usikker på om det er ei jente der inne....

men fine vanv til jenter finnes iallefall.

lykke til alle sammen

• 2 uker senere...
Skrevet

Var så sikre på at vi ventet en gutt....har to søte fra før. Dermed var liksom navn osv klappet og klart. Men det er ei jente!!!!!!og vi trenger tips på gode, solide og vakre navn. Liker godt anna, selma, ane osv.......

Skrevet

Jentenavn er jo det gøyeste :o) Her sliter vi med guttenavn, og jeg begynner nesten å tro at han blir navnløs, for vi blir ALDRI enige!!

Angelica, Cassandra, Adele, Anine, Leah, Michelle, Maiken, Emma, Kajsa, Fillippa, Mina, Isabell/Isabella.

Skrevet

Leah er fint altså!!!mie, marie, maja, lilly òg....på en måte er vi i samme situasjon som dere....bare en navnløs jente. Når har du termin? jonas og isak er fine guttenavn...martinius og augsut også....

Skrevet

Jeg syns Konstanse er nydelig :) Men gubben er ikke helt enig... han foretrekker Rikke. Vi har imidlertid kommet til enighet om et helt fantastisk navn, så nå håper jeg inderlig det BLIR ei jente som kommer ut!

Skrevet

Hei og gratulerer! samme som meg da ;) jeg var SÅ sikker på at det var en gutt (skulle hete Sander) men så sa gynekologen at neida det er nok en jente! hehe

her er noen fine jente navn:

Amalie

Emilie

Jannike

Cathrine

Linda

Sofie

Marita

Kine

det finnes fler.. men disse syns jeg er finest ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...