Bolle-berta Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Det har jeg... Men testen jeg tok i stad var negativ! Og i dag er det den 37. dagen i syklusen min, som gjerne er på rundt 33-34 dager... Noen som har noen tanker/meninger?? Jeg pleier ikke ha så ømme pupper i løpet av syklusen, så jeg synes det er så rart! Kan man få ømme pupper av å ønske seg å bli gravid eller? Symptomer man håper kommer og som man venter på? Nei, det går vel ikke an det.. Eller?
LilleVakreAnna Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Hmm, vanskelig å si da, men så lenge du er over normal syklus, OG har ømme pupper må det jo definitivt være håp!! Etter at jeg slutta med p-piller fikk jeg ømme pupper før ikm etter ca 3 pp'er, hadde aldri hatt det før. Kan jo også være noe med at vi blir mye mer oppmerksomme og leter etter symptomer&tegn når vi prøver (jeg ble det...) Men jeg krysser fingrene for at du faktisk er gravid, og at det bare tar litt tid før det slår ut på testen!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 mmm...merkelig da.Kanskje du produserer seint hcg..får håpe det.Du ksn vil ikke få ømme pupper av å ønske og være gravid..da har jeg hatt ømme pupper helle tiden..hehe.Du får ta en test litt senere eller ringe legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå