sekstisjuer Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Man skal egentlig ikke klage over varme sommerdager, men varmen har blitt en pest og en plage for meg. Ettersom jeg har hatt flere urinveisinfeksjoner denne sommeren er jeg ikke anbefalt å bade, så strandlivet har jeg lagt på hylla for lenge siden. Jeg får både hovne føtter og hender når dagene er spesielt varme. Har flere ganger holdt på å gå i dørken av svimmelhet. Prøver å få i meg nok væske, men saken er den at jeg faktisk aldri er tørst (vet selvfølgelig at man skal drikke før man kommer så langt at man blir tørst). Huset er oppvarmet så til de grader, det er jevnt rundt 25-26 grader på stua, enda jeg lufter som bare det. Føler meg stadig slapp og elendig (skal be om å få sjekket blodprosent og jernlager på neste kontroll, da det ikke har blitt sjekket siden jeg var rundt 8 uker på vei, er nå 30+1). Hvordan greier dere andre å overleve på fine varme solværsdager? Tar gjerne i mot tips, som kan gi meg en bedre hverdag (det kan jo komme mange solværsdager ennå). Hilsen
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Sitte mus stille under en parasoll og drikke iskald iste, med en vifte blåsende mot meg :-) litt lett tilbakelendt og beina på en stol :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå