vb-76 Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har begynt å jobbe i en stor barnehage, som soneleder. Det er masse ansvar og mye jobbing utenom arbeidstiden! Derfor har jeg nesten ikke tid til å være her inne... Jeg er helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb, nesten ikke overskudd til Didrik engang, noe som er veldig trist. Men jeg håper det vil gå seg til etterhvert... Det er kjempeuvant å bare se han noen timer på ettermiddagen. Han sover så lenge på morgenen at jeg ser han sjelden før jeg går på jobb.. Pappaen er hjemme i permisjon nå. Det er godt da, for som regel får jeg middag når jeg kommer hjem fra jobb. Vi skal inn til Riksen til undersøkelse 28 og 29 august. Jeg er veldig spent på hva de finner ut der. Da skal de ta innvendig ul av hjertet og se på klaffen fra innsiden. Jeg håper de etter denne undersøkelsen finner ut at de kan operere han i høst... Det sliter litt å gå å tenke på det også.... Denne uvissheten er helt pyton!! Didrik har det bra da! Han koser seg hjemme. Nå veier han nesten 9 kg og er 76 cm lang. Han har de søteste føttene man kan tenke seg.. Str. 19 i sko. To-åringene på jobben har jo kjempestore labber i forhold... hehe.. Jeg er veldig klar for å møtes til et helgetreff snart! Håper flere har lyst til det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5953497-april-det-er-slitsomt-%C3%A5-begynne-%C3%A5-jobbe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! Så hyggelig å høre fra deg! Høres slitsomt ut ja, håper det går seg til etterhvert, sikkert mye å sette seg inn i begynnelsen! Du får bli spesialped. som meg - det er behagelig :-) Jobber på avdelig med bare 7 barn, en herlig gjeng og vi er fire på jobb hver dag så tempoet er rolig og takknemmelig for meg som er vært i perm ei stund. Blir spennende å høre hvordan det går med dere på undersøkelsen, håper det blir som du ønsker, skjønner det må slite på å gå sånn i det uvisse! Så Didrik er bare str. 19? hehe...Amanda er litt større der ja, bruker str. 23 nå, men hun er også blitt 83 cm og 11 kg (var på kontroll i dag med sin pappa - som også er i perm) stor jente fortsatt altså! Sett en dato da vb-76 ( du son er vant til å administrere... :-) på helgetreff, det hadde vært så hyggelig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5953497-april-det-er-slitsomt-%C3%A5-begynne-%C3%A5-jobbe/#findComment-5953750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 håper for din del at det går seg til . Det gjør nok det.. Håper og at undersøkelsene gir grønt lys til operasjon! Ellers må jeg si at snuppa her er ca9.2 kg, 77 cm og bruker str 20 i sko.. og hun har ikke noen sykdommer å "skylde på".. Så han er nok en aktiv liten krabat han og! -Ikke størrelsen det kommer an på..hihi... Og så vil jeg si at vi er heldige som har barn som er "små" for da kan de bruke klærne sine mye lengre enn de hurtigvoksende. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5953497-april-det-er-slitsomt-%C3%A5-begynne-%C3%A5-jobbe/#findComment-5960373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå