*makrell i tomat* Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Hei, etter endt permisjon skal jeg starte familie barnehage 0-3 år ;o) Har dere lyst å hjelpe meg med navn??? Har tenkt litt på "lille trollet" fam.bhg "marihøna" "knerten" Er ikke "fortolig" med noen av forslagene enda,så nå har DU muligheten til å få DITT forslag på trykk i en FANTASTISK,HARMONISK,TRYGG og MORSOM fam.bhg, et sted i norges land ;o))) Klemz
*jaja* Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Likte nicket ditt jeg. Hva med "Mummitrollet familiebarnehage" he he.
Crazywoman Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Å! Skulle ønske det var her hos meg slik at jeg kunne begynne å søke på jobber. Kan ikke det så lenge vi ikke har barnehageplass... men da kan jeg jo være lenger hjemme med gullet da:) JIPPI!!!) Hva med: "Trollmors fristed for småtroll" "Småtroll" (hver gang jeg er i butikken og skal ha Småfolk spør jeg etter småtroll...hehehehehe!! "rødhette og blåmann" (for girls &boys) Eller...........................?
*makrell i tomat* Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 ...hi-hi...-morsomme forslag )) Jeg er så heldig at jeg skal ha gullet mitt i min egen bhg, tenker at hun kan få være hos meg til hun blir tre år... klemz
Påan-igjen Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Har ingen kjempegode forslag men hva med Nøtteliten fam.barnehage Ballongen fam.barnehage Lekekassa fam.barnehage Lykkeliten fam.barnehage Trollmors fam.barnehage Mumitrollets fam.barnehage Solsikke fam.barnehage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå