Gå til innhold

for en dag!!! :D hihi (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallå!!

I dag har vært en ganske så spesiell dag!!

Det startet med at sjefen sa at han ikke hadde glemt meg, og at vi skal skrive ny kontrakt i morra! (er vikar på SFO)

Så hadde rektor printa ut en mail hu hadde fått, og der sto det at jeg hadde vinni en bok av en Dansk forfatter som heter Kurt Aust (har aldri hørt om han, men..).

Boka kan jeg hente på rådhuset når det måtte passe meg!!

På slutten av dagen (på jobben) så kom en av ungene til å fortelle meg at de skulle flytte tilbake hit til Åsgårdstrand, og da moren kom for å hente barnet, spurte jeg hvor de skulle flytte, og når.

Det viste seg at hu ikke hadde finni no nytt sted å bo, så jeg sa at hu kunne overta huset vi leier!

Hu virka interressert, og hu fikk nr mitt. Hu ringte meg etter 1 time, og kom på besøk for å titte litt.

Huset falt i smak med en gang :D

Det endte med at hu ba meg om å si ifra til huseieren min at hu veldig gjerne vil overta etter oss, og lurte på om jeg kunne finne en dag de kunne skrive kontrakt!

...nå er det sånn at vi leier et hus med 3 mnd oppsigelsestid, i stedet for depositum. Jeg sa opp MUNTLIG i juni, så det vil si at vi må være ute innen 1.10.06. Vi har fått tak i et nytt sted å bo, som vi kan flytte inn i om 2 uker!!

Vi flytter ca 29.august i år, og skal være ute herfra innen 15.september. Vi betaler husleie for september her vi bor, men hu gir meg halvparten for "sin del av mnd".

I det nye huset, betaler vi ikke leie før 1.10.06, så dette blir bra!!

Og nå er kvelden her, og jeg kan rope det ut her inne! Jeg er kjempefornøyd!!

klem, klem!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en flott dag!!!! Du må være omringet av god karma eller no' høres det ut som =) Koooos deg videre!

Klem

Skrevet

SÅ BRA!!!!!!!!! :-) alt ordner seg for snille jenter!!!

Skrevet

lurer på hvor lang tid det tar, før jeg har begge beina planta godt i bakken igjen?? hihihi

:D

klem, klem!!

Skrevet

Nei, så kult..... Godt med sånne go`dagen innemellom..

Klem

Skrevet

Så supert, ulvepus!!!

Deilig med sånne dager da alt faller på plass!

Skrevet

også har det liksom fortsatt litt i dag...

fortalte huseier i dag at jeg har skaffa en ny leietaker. han ble veldig glad! hu som skal ta over huset er også fornøyd, for hu skal skrive kontrakt i helga..

ei venninne sa til meg at jeg kanskje skulle spille lotto i dag, mens jeg er i "lykkemodus"... hmmm.... noe å tenke på.. hihi

huff, i morra er det planleggingsdag, og jeg må være på jobb 0800, og det er ikke jeg vant med.. kommer til å blir morsom i morra jeg.. hihi (dårlig humor, ekstremt dårlig humor når jeg er trøtt...)

men, men...

klem!

Skrevet

Overgang fra ferie til jobb kan være kjip, ja.. De fleste av oss snur døgnet en smule i løpet av ferien... Kjente det selv i dag da småttisene skulle på skolen.

Lotto, ja! Best å smi mens jernet er varmt, eller hva det nå heter! :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...