Gå til innhold

svangerskapsforgiftning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen min ringte fødeavd. for å sjekke om jeg burde dra dit på kontroll i dag. Blodtrykket mitt har plutselig gjort ett hopp,proteiner i urinen og økt ødem (har lagt på meg over 3 kg bare de siste 2 ukene) + svak hodepine. De mente jeg var i grenseland for sv.forgiftning,men slapp å dra på føden. Skal til ny kontroll på fredag Er det noen som vet om man blir satt i gang hvis de konstaterer sv.forgiftning? Er 39 uker på vei-så gjør meg ikke noe, men legen var ikke så villig å komme med noe info.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs nok hvor syk du er, men i uke 39 ville det nesten vært merkelig hvis de ikke gjør det. Sikkert redd for å gjøre deg bekymra, denne legen:) Men god bedring og greier:)

Skrevet

Hei.

Jeg har akkurat kommet hjem fra sykehuset pga mistanke om sv.skaps forgiftning. Ble lagt inn til observasjon i går da jeg hadde 3+ i proteiner, 3+ LC, 3 i Ødem og et blodtrykk på 140/100.

Men ble ikke satt igang nei. Prøvene var bedre i dag, så da sa legen jeg heller fikk dra hjem å vente på en naturlig fødsel. Det var kun snakk om igangsetting dersom blodtrykket og prøvene ikke sank i verdi. Men de har vel forskjellige praksis rundt om kring :o)

Lykke til iallefall :o)

Skrevet

Glemte å legge til at jeg er 1 dag på overtid...

Skrevet

takk for svar, for se til fredag. Forhåpentligvis starter fødselen av seg selv snart:) Håpe,håpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...