Heihvordetgår Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Kan man spise det? Jeg er veldig glad i advokado med litt rogn oppi. Men nå lurer jeg på om noen vet om man kan spise det. Surfa inne på matportalen, men ble egentlig ikke noe klokere. For rogn er vel ikke varmebehandlet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Den er da kokt, er den ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg mener jeg leste noe om rogn et sted... Jeg skal se om jeg finner tilbake til det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 16. august 2006 #4 Del Skrevet 16. august 2006 Nope, står ikke noe om rogn, var fiskelever jeg hadde lest. Denne siden hos mattilsynet er fin: http://matportalen.no/Emner/Gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 17. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. august 2006 Hehe, ja da er vi like langt da. Har ingen anelse jeg:-). Spiser ikke så mye av det, så jeg renger med at det går bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå