Gå til innhold

temping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ligger deres tempratur? og hva er normalt at den ligger på? jeg har litt lyst og gå og tempe meg nå, men har ikke peiling på hva som er normalt og om den har stigt noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er veldig individuelt, og vil ikke si deg noe nå på dette stadiet av syklusen. Hvis du ikke er gravid nå kan du begynne å tempe i neste syklus :)

Skrevet

ok. tenkte kansje tempen lå litt høyere når en var gravid. sikkert litt dumt tenkt.

Skrevet

mmm...vanskelig og se..jeg har veldig lav kroppstempratur..ligger kun på 35..opp til 36.Men når du har målet en stund så finner du fort ut av det....den skal stig 0,5 og holde seg slik etter du har el.Holder den seg høy i 16 dager så kan du teste om du er gravid...begynner den og falle så sies det at du får mensen.

Skrevet

jo, den gjør det, men høy for en person kan være lav fo en annen, så hvis du ikke vet hva din normaltemp er, vil det ikke si deg noe... du skal jo teeste imorgen uansett, så :)

Skrevet

ok. min er på 36,5 nå. men jeg er ikke helt sikker på va den er på til vanlig. så da hjelper det kansje ikke i kveld.

Skrevet

Ikke dumt tenkt, men vanskelig å si om du har høy temperatur nå, siden du ikke veit hva den er "til vanlig"

Du må nok prøve å holde ut til i morra, men skjønner at det ikke er lett!:) tvi tvi

Skrevet

er det nå om kvelden? Jeg har høyere enn det om morgenen nå etter el (36.9), og nå på kvelden har jeg 37.97!! bare for å understreke poenget mitt med at vi alle er forskjellig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...