mammantilchrisander&nicklas Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Noen herfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rag82 Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 kommer egentlig fra brumunddal, men bor ikke der nå lenger. hvor i ringsaker holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljemedbabyimagen Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 Hei, ja er oppvokst i Ringsaker, men har bodd i Oslo i mange år nå. Men vi skal flytte oppover igjen før nurket kommer. Hvor bor du? Hvor gammel er du? Første barn? Når termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljemedbabyimagen Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 Ser nå akkurat at det sikkert er nummer to som er på vei for deg, i og med nicket ditt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammantilchrisander&nicklas Skrevet 17. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. august 2006 Hei igjen. Kommer opprinnelig fra Brumunddal...har ikke bodd der på 8 år, men skal flytte tilbake nå innen nyttår. Er 77-mod. Bor nå i Vestfold med samboer og en liten sønn på snart 8 mnd...venter nr to 8.februar. Sender samme sp.mål tilbake da.. ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljemedbabyimagen Skrevet 17. august 2006 #6 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er opprinnelig fra Nes, har bodd i Oslo de siste 10 årene, men flytter også tilbake innen nyttår. Jeg er 76-modell og venter min første ca 20. februar.. Sprøtt -kanskje vi har gått på samme videregående, men forskjellige klassetrinn? Brumunddal vg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammantilchrisander&nicklas Skrevet 18. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 18. august 2006 Gikk på Br.dal vgs ja ) Allmennfag...russ96 Har faktisk bodd på Nes et par år også...det var 98-00 mener jeg å huske. Du kjenner kanskje til Teksum.... K. Teksum er ei venninne av meg. Skal du flytte tilbake til Nes, eller et annet sted i Ringsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå