Gå til innhold

HJELP-barnevakt for første gang!!!!

Anbefalte innlegg

Vi skal i bryllupp på lørdag, og jeg svigermor er barnevakt for gullet mitt på snart 8 måneder. Er så usikker på hvordan det er lurt å gjøre det. Er så redd for at han skal bli helt fortvilet når mamma ikke er der. Han vokner så mange ganger på kvelden og natta, og er ikke avvent fra nattpupp ennå. Regner med å være hjemme i 1-2 tida på lørdag. Er usikker på om jeg vil drikke noe, har jo veldig lyst da det blir en god del lystigere, samtidig som jeg har lyst til å kunne kaste meg i bilen om det er noe. Han er så avhengig av meg, og det er nesten bare jeg som legger han. Burde jeg legge han først, og gå mens han sover eller er det lurt å la besteforeldrene gjøre det, slik at han vet at jeg ikke er der. Er redd han vil bli så fortvilet når han våkner opp hos dem, og ikke mamsen er der. Vet ikke hva som er rett.

Er utrolig takknemlig for tilbakemeldinger. Hvordan har dere gjort det når dere har hatt barnevakt?

på forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5953060-hjelp-barnevakt-for-f%C3%B8rste-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når me hadde barnevakt første gong var poden hos farmor og farfar. Dei gav han det siste måltidet før natta og bada han. Dette gjekk heilt fint. Han søv heile natta så det var ingen problem etter at han var sovna. No har me vore ein del hos farmor og farfar så han kjenner dei godt og dei har bada han. Me fortalte berre slik me gjer det. No var ikkje me så langt vekke (gå avstand) men alt gjekk fint...

Det ver ikkje så mange tips her, berre slik me gjorde det. Og dersom du ynskjer å drikka finst det vel altids ein taxi dersom du må heim i ein fart.

Det går nok bra skal du sjå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...