Unnemor Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Har vært på sykehuset til sjekk i dag. Legen der ba meg si til gynekologen min at han må henvise meg for keisersnitt. Fikk litt bakoversveis, for jeg har vært innstilt på å føde vaginalt. Årsaken er at jeg hadde morkakeløsning sist - og da måtte jeg gjennom et hastesnitt (oppover). Spørsmålet er: Hvor lenge før ultralydterminen er det vanlig å utføre keisersnitt? Takk på forhånd :-)
ingrid♥ Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Tror det er litt individuelt. Selv fikk jeg keisersnitt 6 dager før termin, og dette begrunnet de med at jeg hadde gått 14 dager over termin ved første fødsel. Hvordan klaffet terminen med førstemann? Kanskje dette kan gi en pekepinn?
Gjest irismor Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 ca 10-14 dager før termin er det vanlig å ta planlagte ks.
Unnemor Skrevet 17. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2006 Takk for hjelpen! Tiden kommer til å gå enda fortere....har mye å ordne enda :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå