Gå til innhold

Hvorfor/hvorfor ikke velge Quinny freestyle 3xl??????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes vogna er knall fin,men hører flere sier den er veldig trang og har problemer med kalesjen....... Stemmer dette?? Synes ikke den virker trang, men nå er sønnen min kun 7mnd da...(hehe... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Vi har brukt vogna i 6 mnd. nå og sre at flere klager på hjulene, håndbremsen og som du sier kalesjen.

Vi har ikke hatt problemer hverken med hjulene(knirking), håndbremsen(tar dårlig) eller kalesjen.

Snuppe her er bare 6 mnd. enda og om vognen er trang finner vi vel først ut når hun vokser ut av den.

Vi har en lettvekter så jeg satsr på at vogna holder til vi ikke trenger den mer.

Skrevet

Kalesjen er lite lun, det er kjedelig om vinteren. Vognene er veldig bred mellom bakhjulene, det gjør at det er vanskeligere å kjøre den i butikker osv enn de fleste andre vogner.

Mange har opplevd at den har veltet mens ungen lå og sov, det er jo ikke akkurat betryggende.

Den er også veldig tung for en trehjuling.

Men knallfin, ja? Fineste vognen på markedet synes jeg. Ville bare aldri hatt den!

Skrevet

Ettersom jeg leser her inne, så virker det som om alle som har den er superfornøyde, mens de som ikke har den har ett eller annet å utsette på den... Tror jeg stoler på de som har den jeg, så her i huset blir det en Quinny Freestyle. Ble den ikke best i test for trehjulinger med tanke på sikkerhet et sted da?

Uansett hvilken vogn du spør om her inne (og andre steder) så er det alltid noen som har hatt hjul som knirker eller kalesjer som faller ned eller som syns at bagen er smal eller som har hørt at vogna har velta, så jeg har gitt litt opp nå, og bare bestemt meg for Quinny.

Skrevet

Vi har den, og har akkurat kjøpt en brukt teutonia mistral til å ha ved siden av. Det for å ha en som definitivt ikke velter til å sove i :-) Etter dette har jeg blitt enda mer glad i quinnyen. Håndbremsen er suveren, det låsbare hjulet er genialt, insektnettet er praktisk og alle innstillingsfunksjoner fungerer knirke- og muskelfritt.

Mistralen er en skikkelig muskelmaskin å flytte innstillingene på! Dessuten ser det ut som om det meste er ekstrautstyr og må kjøpes etterpå.

Ser mange klager på knirking i kalesjen på quinnyen. Vi har ikke brukt sportsdelen ennå, men jeg skjønner ikke helt hvorfor man skal ha opp og ned kalesjen når barnet sover?

Den er brei over bakhjulene for å være stødigst mulig, men jeg har aldri stått fast i noen butikk.

Vi kommer ikke til å selge quinnyen vår før barneproduksjonen er et tilbakelagt stadium :-)

Skrevet

Synes bare den virker veldig lealøs/slarkete/skranglete i understellet. Ellers har den jo veldig mange fine funksjoner og utseendemessig synes jeg den ser fin ut.

Skrevet

Vi har denne vogna og jeg har både positive og negative ting å si om den.

Det positive først:

- den er kjempegod å trille, det svingbare hjulet er perfekt på shopping.

- den er fin å se på

- gutten vår sover godt i den

- mange praktiske funksjoner

Det negative:

- vogna tipper hvis du har sittedelen fra deg og legger ryggen helt ned. Dette skjer hver gang! Så vi må snu sittedelen når gutten skal sove.

-vogna skjærer ut til den ene siden når vi går.

- håndtaket gir etter MYE ved belastning

-Handlekurven under er veldig liten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...