Gå til innhold

Psykolog i Grenland

Anbefalte innlegg

tar sats og prøver litt her jeg.. jeg går til en psykolog i porsgrunn, men føler lissom ikke at det hjelper noe.. finner ikke helt flyten med henne..

så kanskje det er noen her inne som har en god psykolog i området å anbefale? veit det er lite sannsynlighet for å treffe på noen fra området, men jeg prøver.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5952842-psykolog-i-grenland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Flytta fra Skien til Oslo før jeg fikk hjelp, så jeg vet ikke om noen konkrete i Grenlandsområdet. Var hos en privat lege (Tove Haugan) i begynnelsen av august, og hun sa til meg at om jeg bodde i Skien, så hadde hun umiddelbart henvist meg videre i systemet. Vet ikke om hun mente til psykiatrien, eller om det var til en psykolog/psykiater, men du kunne jo ringt kontoret hennes og spurt om hun har noen navn å anbefale. Vet ikke om du må betale for det, eller bestille time med henne først...det må du sikkert hvis du skal ha henvisning, men kanskje ikke hvis du bare er ute etter navn. Telefonen hennes er i alle fall 35 91 51 61. Håper du finner noen bedre å snakke med!

• 1 måned senere...

Jeg er helt enig med deg, man må liksom finne kjemi med den den skal prate med, hvis ikke går det liksom ikke.

Jeg har gått til mange forskjellige psykologer, og endelig fant jeg en.

Hun holder til i Skien, (og er helt suveren syntes jeg da)

Hun heter Else Løberg Gustavsson.

Jeg vet at hun har hatt litt ventetid før, er ikke helt sikker på det nå. Men prøv å ring henne å hør.

Lykke til...

Hilsen ei jente fra Grenland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...