Gjest Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 jeg er hjemme!!!! er såååå glad kan du tro. knærten er ok,ligger 8% under,så litt har han vokst ja.alt så greit ut. hun anslo han til å være 2700g,men det tar jeg med en klype salt.di bommer jo der rett som det er.mye hår hadde han vist også.han lå ikke noe langt ned heller.hun ville ikke undersøke for modning,for om det var satt igang,så sa ikke det noe om hvor fort det gikk eller når han kom.så slapp jeg gå å gruble på det,mente hun.var greit for oss det. MEN,da vi skulle dra sier hun,"jaja,får håpe du får en eller helst to uker til da".....EH,hvordan kan hun si det,uten å ha undersøkt da?? kanskje hun så noe på ul.aner ikke vi,men vi grubbler enda mere nå,hehe.har fått nye vondter i di siste dagene,så nå blir det spennende fremover ja.kommer han,så klarer han jo det,uten problem. har også problem med ene hofta.ramler unna når jeg går.er både ekkelt og vondt.men det var vist livmoren som klemte på noen nerver.er jo obs på det nå.holdt nemlig på å ramle i fanget på en mann,hehe...(fløut) så jeg er letta,og slapper av nå.vet jo at nå er alt ok,og jeg slipper dit igjen før den store dagen.er bare å vente å se når det blir.
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Å så bra!!! Det var jo kjempe flott! 2700 gram synes jeg var mye!!?!!? Synes de det var lite?? Du er jo tross alt bare i uke 35! Jeg veide kun 2900 gram mår jeg ble født og den gang var det helt normalt sa moren min.... Men uansett, det var gode nyheter! Det må da har vært en fin bursdagsgave!! Hvordan gikk det med dattera di?? Uff, ikke godt å ha så mye vondt som du har men tenk, er jo ikke lenge til du slipper det! Ja, rart av henne å si det men tror at de sier ting noen ganger uten å tenke seg om! Det har jeg i hvertfall opplevd mange ganger med legen min!! Så moro at han har mye hår da;) Det blir moro å se!!! Hihihi:)
Gjest Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 jeg synes også 2700 var mye,derfor tar jeg det med en klype salt ja..hadde di kunne si meg ting før,har jeg vært spart for mye bekymringer ja.men nå årker jeg ikke høre på hverken den ene eller andre her.var overjm jeg var til,så kanskje hun så at ting nerma seg,hvem vet.jeg skal heretter ikke være redd for å røre meg.hun håpa jo jeg skulle gå 1 til 2 uker til,så da så.... nå skal det vaskes her,hehe.. rekner med han blir rundt 3kg til slutt jeg.helt ok vekt det.joda,dattra mi er med hjem hun også.er starten på noe,men det kan vel drøye lenge det.venter tolmodig jeg,hihi... men bedre gave kan jeg ikke få. jeg sliter med hofta,men trør jeg rett så går det greit.får bare la vær å sprette rundt her =0) ja,han ligner ikke pappan hvis han har mye hår,for der er det lite av den saken,heheeeee....er litt tynt på toppen kan man si...uff,nå var jeg ekkel,men guri hvor morro å plage han...kniiiis... er kaputt jeg.helt på felgen,så det skal bli godt å legge seg.må bare ha noen småtroll i seng først.
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Ja, nå er det bare å ta det med ro!! Han kommer når han kommer! Så akkurat en dansk fødselsvidoe som ble lagt ut på skravlesida.... Det skulle jeg ikke gjort!! Håper jeg må ta keisersnitt...!Neida.... Men det så helt jævli ut for å være ærlig....!!!!
Gjest Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 hehe,ikke se slikt....blir bare søvnløs av det.et godt råd,ikke tenk så mye på fødselen før du er mitt oppi den.selv har jeg aldri gjort det,og når man da er i "rampelyset" så går det så greit at...ønsker selv keisersnitt ser du,av samme grunn.hehe...men får jeg det???NEIIIIDA,jeg får ikke det....
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Nei, det skal jeg ikke gjøre igjen! Det var ikke lurt.... Må jo gjennom det så får ikke gjort noe med det gitt! Hadde noen minutter i stad hvor jeg håpet at han ligger i seteleie... Er jeg blitt helt gal i hodet nå?? Hehe... Skal legge meg nå jeg, må tidlig opp i morra og jobbe... æsj, ikke lyst altså... Du får sove godt du og nyt de siste timene på bursdagen din! NATTA!
Gjest Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 du er ikke gal,bare veldig gravid.hahahaaaaa.jeg gruer selv,og det til di grader,men vet jo at det går greit.men her håpet jeg han lå i sete,men neida...han lå rette veien i dag også.(fillern) sov godt da,å jobb så lite som mulig nå da...hehe skal nyte timene.garantert,haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå