Gå til innhold

Forslag hundenavn ønskes


nick_352242

Anbefalte innlegg

Nå så jeg nettopp et lignende innlegg nedenfor og da tar jeg sjansen på at ikke noen blir fornærmet. Skal få oss en storpuddelvalp (hannhund) snart, og står helt fast når det gjelder navn. Ønsker et seriøst, verdig og vakkert navn, som man kan rope uten å bli flau, hvis dere skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når æ får hund ska han heite Timmo! Hadde en labbetuss når æ va lita som heita det! Værdens søteste navn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min hund het Loui, veldig enkelt å rope på. Mistet den i ferien og leiter selv etter nytt navn. Jeg skal ha navn på H(hannhund).

 

Jeg synes Theo, Leo/Leon, Amigo, Aron, Hero, Herkules(ikke såå lett å rope på, Hiroshima(kallenavn Hiro).

 

Jeg vurderer Herman, Happy Amigo(da kaller jeg han bare Amigo), Herkules(men trenger da et kallenavn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten Bob etter Bob Hund eller Tore etter Tore Hund. Sorry - det ble useriøst, men greide ikke å la være. Jeg synes det er fryktelig artig med litt tullete navn på dyr. Det er jo der du har sjansen til å ta den helt ut;-) Jeg ville kalle katten vår Ødipus, men da la mannen min ned veto. Hmpfh.

 

Storpuddler må vel nesten ha litt adelige navn siden de har så fin kroppsholdning. Hva med Charles? Eller Arayan? Hvis det er en rasehund må du kanskje bruke en bestemt bokstav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sir Satan eller Pater P?

Hørte på utstilling en gang 2 hunder som het det. Holdt på le meg ihjæl:-)

Selv har jeg en kinesisk nakenhundjente som heter lille My..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste hundenavnet som fungerer er SHERRIFF.

 

Enig med innlegget over her - benytt sjansen og ta den helt ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også kjøpe hund etter hvert! Vi leker med navnene Egon, Dante, Castro og Fidel. Fidel betyr trofast på spansk. Er litt kult å bruke et navn etter Fidel Castro, siden han trolig dør i løpet av den nærmeste tiden.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...