Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Er så utrolig lenge siden jeg har "sett" noe til deg....tror du holder deg mest på fub??, Jeg er ikke så god på å komme igang å skrive der jeg. Lurer så på hvordan det står til med deg, og hvor du er i prosessen.

Er ikke på nett før om en ukes tid, pga. flytting, men vil gjerne høre fra deg hvis du er innom her. Ellers så har du kanskje mob. nr mitt ennå?? Håper du/dere har det bra, og at jeg hører fra deg på den ene eller andre måten:-))) Så på oktoberklubben at Blir det et søsken?JA. hadde fått en gutt. Tenk, så rart. Syns ikke det er lenge siden vi satt på cafe sammen. Håper det går bra med dem!

Mange klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ventos.

Lenge siden sist ja. Utrolig koselig å høre fra deg :-)

Det er ikke så mye jeg er innom her, eller på fub for den saks skyld.

Har brukt opp mine tre offentlige forsøk, og er fremdeles uten baby i magen. Har vært så lei og sliten at jeg har tatt meg en pause fra alt. Godt å tenke på annet en graviditet, hormoner og babylaging. Måtte pleie forholdet og finne tilbake til det "vanlige" livet igjen- hverdagens små og store gleder!!!

Hva som skjer videre vet jeg ikke. Skal bruke høsten til å tenke og planlegge videre.....

At vi skal forbli barnløse er ikke et alternativ, så vi må tenke på å bli forsterforeldre eller adoptivforeldre, eller private forsøk.

Men fremdeles er det sommer og sol så jeg legger tankevirksomhet på hylla en stund til, og nyter å leve i nuet.

Tiden flyr fort, synes heller ikke det er lenge siden vi satt på kafe og skravlet. Blir det et søsken?JA har rukket å bli mamma og du har en fin og stor mage nå, og jeg sitter her og nyter hvitvin..*hi hi*

Noen goder skal jeg også ha!

Jeg har fremdeles nr ditt, men har vært usikker på om jeg tør å ta kontakt. Har ikke lyst til å virke masete, hvis du forstår?

Vet du forresten hvilket kjønn det blir? og når har du termin?

Håper du har hatt en fin sommer og ikke sliter deg ut på flytting.

Håper vi snakkes snart igjen

Mange klemmer fra meg:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ååå, så trist å lese at du har brukt opp dine off. forsøk, Athena:-((

kan vel ikke sette meg helt inn i den sit. siden jeg har vært ei av de heldige. Men, kan godt skjønne at du har meldt deg litt ut av hele forumet her. Godt at dere tar vare på hverandre og ikke glemmer det opp i alt det som er trist. Og jeg håper vi kan holde kontakten framover. Har tenkt mye på deg og blir det et søsken de siste mnd. Rart hvordan ting utvikler seg, gitt...

Det finnes jo fortsatt mange muligheter for dere til å bli foreldre, selv om veien er lang og smertefull, men til slutt blir det deres tur også, det er jeg helt sikker på. Da vil jeg gjerne sitte på sidelinjen og glede meg med deg.-))))

Jada, tiden flyr, og om noen uker får vi treffe vår lille gutt. jeg har termin 20. okt, men det blir nok ks. noen dager før det. tar ikke sjansen på noe annet. Er så engstelig for at noe skal gå galt i innspurten. Synes fortsatt det er helt uvirkelig at vi skal få oppleve dette. Den negative følelsen på at noe skal gå galt på veien har liksom aldri sluppet taket i disse mnd. Han er ihvertfall ganske så livlig inni magen om dagen, og det er morsomt å oppleve. Har gått sykemld. det meste av svangerskapet. Skikkelig plaget av bekkenløsning, så har tatt det veldig rolig, eller har vel ikke hatt noe valg der;-) Ellers så er det godt å være på nett igjen. Blir nok sittende mye på sidene her de siste ukene...

Du/dere får fortsatt ta godt vare på hverandre,,, og for all del, kos deg med vinen....hi.hi...Virkelig et gode jeg savner:-))))

Vi snakkes, og så håper jeg vi treffes igjen. Det hadde vært sååå hyggelig!!!

Klem igjen fra

Skrevet

Hei hei

Er vist forferdelig dårlig til å svare jeg, men tiden flyr så fort av sted. Alt har stått på vent i sommerferien, så nå må alt ordnes og fikses. Slutt på late feriedager.......og vin hver kveld......

Jeg blir helt rørt til tårene av innlegget ditt, selvfølgelig kan vi treffes igjen og selvfølgelig skal du få vite hvordan det går med meg fram til den dagen jeg sitter med et lite nurk i armene mine. Vi skal glede oss sammen den dagen det skjer!!

Jeg forstår godt du er engstelig i svangerskapet, du vet jo så altfor godt hvordan det kan gå. Men nå er det ikke lenge igjen, og jeg er sikker på at dette kommer til å gå helt strålende ;-)

Om ikke mange ukene skal du hilse på lille gutten, det kommer til å bli fantastisk. Og for mannen din kommer det til å bli en opplevelse å bli pappa. For husker jeg riktig så har han ikke barn fra før?

Det hadde vært så koselig om du og jeg og Blir det et søsken kunne forsøkt å treffes igjen. Ja for det er rart hvordan ting utvikler seg og mye er forandret siden sist vi satt på kafe og skravlet.

Jeg kommer til å være mer på nett over helgen, for jeg reiser på fjellet snart. Gleder meg til frisk fjelluft, turgåing og fiske.

Snakkes snart igjen

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...