Gå til innhold

Var så mange uke 33 og 34 jenter som var overbevist om at de var gravide her igår..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er egentlig helt andre veien: Denne perioden tror jeg ikke det går i det hele tatt.. Aner ikke hvorfor, bare føler det på meg:-(

Huff, jeg har troen på det. Og det er egentlig ganske skummelt, fallet blir så mye større da. Skal ikke ramse opp alle symptomene, de kan sikkert liksågodt legges under pms som mulig graviditet. Er 12dpo i dag og tempen er fremdeles høy og fin. Hvis jeg får høy temp i morgen, skal jeg virkelig begynne å bli innbilsk.....

Sånn er eg også.. er helt overbevist at eg er gravid denne mnd..=) Er så gale med meg at eg har alt begynt å planlegge barnerom, seng, klær... Gler meg altså til den dagen eg kan få det bekreftet...=)

skulle ønske jeg også tenkte sånn og at en positiv test heller ville kommet som en positiv overraskelse! Nå blir fallhøyden rimelig stor, og jeg kommer til å bli å bli knust dersom tanta kommer..

Annonse

er bare 8 dpo jeg (eller ff mente jeg kanskje var 10dpo??) men tempen min er veeeldig høy. Test-temper litt om kvelden og (fordi det sir meg mye om hva morgendagens temp blir) og for å si det sånn, så hvis jeg ikke er gravid så har jeg feber!!!

Før el ligger jeg på ca 37.2-37.3 om kvelden og ca 36.3 om morgenen. Etter el ligger jeg på 37.6-37.7 om kvelden og 36.7-36.8 om morgenen. Nå målte jeg 37.97!! Det var ca det jeg lå på om kvelden da jeg var gravid, og jeg føler meg frisk, så jeg synes dette virker låvende :)

Jeg var 98% sikker helt til for 5 min siden. Har hatt "melkespreng" i snart en uke nå (venter TR til helgen), og det pleier jeg ikke å ha før mensen.

MEN, så leste jeg om en som heller aldri hadde hatt vondt i puppene før mensen, men som fikk det ca 3 pp etter at hun hadde sluttet på pillen... Jeg sluttet på pillen i juni...

Nei, jeg er vel ikke gravid likevel... :o(

problemet er vel at man aldri egentlig vet i forhold til symptomer... man kan jo ikke være sikker, men jeg har den samme følelsen som jeg hadde de to andre gangene :) Det kan jo fremdeles hende at du er gravid.. Det som er PMS for en kan være et graviditetssymptom for deg :) Lykke til :)

Annonse

Ja, det kan jo være. Kjentes sånn som dette sist jeg var gravid. Da trodde jeg at jeg hadde gangsperr i brystet etter trening. Ante ugler i mosen da denne gangsperren aldri gikk over og TR ikke dukket opp :o)

Håper det er det samme denne gang, da. Men tror jeg skal jekke meg ned litt så jeg ikke blir FOR deppa hvis jeg ikke er gravid...

sist testet jeg hver dag fra 9dpo og fram mot ikm (var like sikker som nå...)og testet ikke positivt før en dag etter (første med cb), så jeg prøver å vente så lenge som mulig.. men planen er å teste søndag, en dag før ikm :) Da er det på dagen 3 mnd siden SAen og jeg tenkte at det kunne være fint å få en positiv test på akkurat denne dagen :)

Det er jo ikke så lenge til fredag da :) heldige deg!!

Føler det er leeeeeenge til, jeg. Kjøpte testen i dag, og jeg synes jeg hører at den ligger og roper på meg!!! :oD

Skal gi en lyd når jeg har testet. Det må du også!!!

Lykke til! :o)

Hehe... Akkurat.. Jeg er rimlig 100% sikker på at det ikke er noen spire i magen min.. Men kompisen sier at han tror det.. (han er lege..) SGidder ikke og stresse med noen test, har hatt noen symptomer.. Men det tror jeg bare er innbilning siden alle rundt meg er gravide..

Jaja. Skal aldri mer innbille meg at jeg er gravid. Skal ta dumme symptomer med en klype salt, for jeg fikk dritt-tanten på besøk i dag. Og jeg som var så sikker!!!

Blæh..................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...