Sørland-snuppa Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 det skal bli godt og endelig få det bekrefta at jeg er gravid. jeg er 90% sikker på at jeg er gravid. og det har jeg hatt følesen av ei god stun nå. jeg kjenner min egen kropp veldig godt. jeg er så utslitt nå og orker ingen ting. i dag har jeg bare vert lei av alt og jeg har ikke klart og holde tårene vekke. har gjømt meg på rommet på pcen for at samboeren ikke skal se det. jeg er mye småkvalm,og kan ikke stå oppe lenge om gangen før jeg svimler og blir dorlig. ei på jobben i dag spurte om jeg var gravid , hun kunne nesten merke det på meg.jeg går mye på do og jeg blir veldig fort sulten og må ha mat med en gang, ellers synker blodsukkeret mitt. jeg fiser mye,og det lukter ikke godt,hehe. har mye mensensmerter. og er en del svimmel.tempramange mitt er kortere en vanelig og jeg føler meg oppblåst i hele kroppen,mest i magen og brystene.jeg har ikke vundt i brystene, men det prikker litt i de av og til,men ikke så ofte. håper testen kommer i morgen,bestilte den for 2 dager siden. jeg skal egentlig ikke teste meg før til lørdag,men med de symtomene jeg har og vordan jeg føler meg, så må den nesten slå positiv ut i morgen.
Sørland-snuppa Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2006 følg med. jeg skal teste meg rundt 16.30-16.00 tenker jeg ;-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 så spennde da...lykke til.Håper den blir posetiv
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Tja... Er du gravid, så er i hvert fall jeg det. Kort lunte, luft i magen, ømme pupper og såre brystvorter, svimmel når jeg reiser meg, varm og slapp - det er MEG det!
Sørland-snuppa Skrevet 16. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2006 det hørtes jo lovende ut da. tid har du ikm da?
LilleVakreAnna Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Lykke til, blir spennende å høre resultatet!
Lurv Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Blir spennende å følge med Ung mor Har det litt på samme måte, og jeg er 99% sikker har ikke ikm før mandag jeg da, så jeg må nok vente noen dager med å få en bekreftelse tester ikke positivt tidlig heller, så...
Sørland-snuppa Skrevet 16. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2006 skal krysse fingrene for deg. og om jeg hopper opp ett trinn, så må jeg jo inn og titte ;-)
Lurv Skrevet 16. august 2006 #11 Skrevet 16. august 2006 veet ikke om jeg blir å være noe på 1trimester i det hele tatt... liker meg ikke der.. Skummelt!!
Sørland-snuppa Skrevet 16. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 16. august 2006 hehe. jeg har tengt tanken litt jeg og. tenk og ikke skal skrive her inne mere, føler jeg kan gå glipp av mye da.hehe. men tenk og spennanes da, og kan dele følesene og grviditeten med andre. og at det virkelig blir en virkelighet
Alba44 Skrevet 16. august 2006 #13 Skrevet 16. august 2006 Høres lovende ut Lykke til med testinga! Gi oss en rask tilbakemelding da!
Lurv Skrevet 16. august 2006 #14 Skrevet 16. august 2006 siden det enda er "litt tidlig" i syklusen, kan det kanskje være en ide og ta vare på morgenurinen til du får testen? Bare et tips
Sørland-snuppa Skrevet 16. august 2006 Forfatter #15 Skrevet 16. august 2006 njaaa. tror ikke jeg klare det, men har jo 3 pinner med på denne testen, så da kan jeg ta en på fredags morgen og en på lørdag som er tesdagen, om det blir nødvendig. jeg synes det er bedre og få en negativ en, en og gå og lure på hva slags utslag testen gjr. det og få barn bruker kroppen vår himla god tid på. først kan det ta lang tid og bli gravid, så tar det ei god stund før en kan finne ut av det, så tar det lang tid før det vises og så tar det lang til før vårt lille vedunder kommer. har ikke tolmodighet til dette. hehe
Lurv Skrevet 16. august 2006 #16 Skrevet 16. august 2006 hvorfor tror du ikke du klarer å ta vare på morgenurinen?? Bare nyskjerrig
Sørland-snuppa Skrevet 16. august 2006 Forfatter #17 Skrevet 16. august 2006 jeg har bestilt test på internett for 2 dager siden. og venter og få den i posten etter jobb i morgen :-) det sto at det kunne ta 1-2 virkedager,så da håper jeg jo inderlig at den kommer i morgen. hvis ikke har jeg lyst og gå og kjøpe en, men litt kjedelig og ha en ligganes som ikke blir brukt. iverfal ikke på en lang stund
Lurv Skrevet 16. august 2006 #18 Skrevet 16. august 2006 ja, sjønner det, man du kan jo la urinen stå i en kopp til posten kommer.. det er jo myyye større sansynlighet at du får riktig (les positiv ) test om du tester med morgenurin
Sørland-snuppa Skrevet 16. august 2006 Forfatter #19 Skrevet 16. august 2006 haha.... ikke så dumt tenkt. må vel sette den i kjøleskape da. ?
Lurv Skrevet 16. august 2006 #20 Skrevet 16. august 2006 trenger ikke det pleier jo å stå på testen at man skal teste med urin som er "romtemperatur" Så lenge urinen ikke skal stå i mange dager trenger du ikke sette den kaldt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå