Gå til innhold

Snille gynekologen!


chill+enda en til

Anbefalte innlegg

Jeg var jo på UL igår (11+0), for å sjekke at alt fortsatt stod bra til.

Tok innvendig og så at alt var ok med den lille.

Fikk ikke med bilder, men jeg så før vi skulle gå at gyn hadde printet ut et par bilder av UL. Jeg er ikke av de tøffeste, så jeg spurte ikke om vi kunne få de med.. angra jo såklart..

 

Da vi kom hjem fra jobb idag så hadde det kommet en konvolutt fra gyn. "Merkelig..." tenkte jeg.. Men skjønte fort tegninga! For oppi konvolutten lå bildene av spira vår! Da hadde han altså sendt ul-bildene med én gang nesten! Så utrolig snilt gjort! Ble jo reint rørt jeg, hihi :)

 

Imorgen skal jeg ringe legekontoret og takke masse for bildene, og for at de har fulgt meg så godt opp disse første ukene :)

 

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Koselig med de bildene! :)

men det jeg lurer på er noe helt annet.. egentlig en lang historie, men for litt siden var det jo noen som fødte utenfor sykehuset i skien.. og da tror jeg det var du som skrev at han faren hadde gått i klassen din? betyr det at du er fra skien? jeg har nemlig også gått på samme vidregående som han..men altså.. hvilken gynekolog går du evt til? vil finne en OK en.. har ikke fastlege i skien enda heller, men veit ikke hvem jeg skal ha.. har akkurat flytta til "hjemlige trakter" nemlig.. men dette gjelder jo bare hvis du er derfra da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Jeg er fra Skien ja, men flyttet til Bergen for noen år siden.

Det var nok meg som skrev det ;) Gikk i klasse med han på Skien vgs, i 3.klasse (var russ i 2001).

Selv om jeg bor i Bergen, så husker jeg litt om legene i Skien. Jeg hadde Hvidsten på Legene på Lie som fastlege, han er helt super! Syns han er kjempeflink, så om du kan få han så er du veldig heldig! Men skal ikke se bort i fra at han er fullbooket.. Det virker som om de er ganske flinke på Lie, så kan jo hende du kan få en av de andre legene der.

Hvidsten har pleid å henvise til en gyn i Porsgrunn, Heldaas. Veldig flink han også egentlig. Søstra mi, Englemamma med jente, går til han. Hvis ikke så er det jo andre gyn i Skien også, bl.a. Jolanta(?) og Fjeld.

 

Hvor i Skien er du fra da? Langt på vei er du forresten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok ganske like gamle, og jeg tror vi har gått i samme klasse.. hvis det er han jeg tror da.. var ikke så klart bilde.. øystein eller no? som gikk litt med "de to andre".. hehe.. det her var veldig merkelig.. pleier lissom å være helt anonyme her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh.. ja.. hehe.. snodig greier det her.. hmmm...

Det var nok Øystein ja, og de to andre var jo Kenneth og Martin.. De "merkelige".. hihi...

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvem du er.. Har vi kanskje gått i samme klasse hele vgs da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt usikker, men tror faktisk det er 10 uker på lørdag.. skal til UL hos majak om et par uker, men lurte litt på om jeg skulle bytte.. hørt litt begge deler om ho..skal til UL for å fastsette termin og sjekke litt.. '

er du i bra form? jeg har vært masse uggen, så jeg er superglad for at jeg har hatt ferie.. men denne uka var det på`n igjen.. men tror formen er på vei oppover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, formen har begynt å komme seg nå, men har vært mye uggen. Ikke spydd så mye, men har vært mye sånn bråkvalm, og særlig hvis jeg ikke har vært flink til å spise.

Er endel trøtt også da, og det er litt slitsomt i lengden. Håper inderlig ting blir bedre når jeg er over i 2. tri.

Da er jo du ikke så langt etter meg på vei da, jeg er jo 11+1 idag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

komisk.. vi får flire godt når vi ser hverandre på romjulssalg på arkaden med store mager! ;) var jo litt ymse miljø i den klassen, så det var vel få som hadde særlig god kontakt med hverandre tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var en del forskjellige sjeler ;)

Jeg har ikke særlig kontakt med noen fra klassen, enn du?

Det er jo selvfølgelig sjeldent jeg ser noen også, siden jeg bor i en annen by. Tror det kanskje er et par jenter til fra klassen her i Bergen, men snakker aldri med de heller..

Jeg skal nok hjem i jula, så du skal ikke se bort i fra at vi treffes i babyavdelinga på H&M, hehe ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå løy jeg egentlig litt... Er ei til fra klassen her i byen nå, og hun har jeg endel kontakt med :) Men hun skal til utlandet et semester nå, så ser ikke henne på en stund :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...