Gå til innhold

symptomer på gutt eller jente

vimseline

Anbefalte innlegg

Kan dere være så snille å liste opp forskjellen på symptomer på gutt eller jente. Dere som har erfaring med det... Beskriv litt om hvordan svangerskapet var og hvilket kjønn det ble..

Jeg har to gutter fra før, og ønsker meg så fryktelig ei lita jente. Vet det er egoistisk.. men blir selvfølgelig like glad i barnet om det er en gutt.

Har prøvd ringtest og kinesisk fødselskart.. begge sa det skulle bli jente.

Håper på masse svar, på forhånd tusen takk....

Fortsetter under...

hei hei

ikke for å være gledesdreper men de testene har slått ut feil begge gangene for meg....

men jeg vet hvordan du føler det for jeg har to jenter og har et lite ønske om en gutt neste gang.

tror jeg kommer til å sjekke alt mulig jeg også...

det jeg tenker for meg selv er viss mitt tredje svangerskap(1pp) blir annerledes enn de to andre kan det være et ørlite håp(to første var helt like) ellers er jo det sikreste ul...

alle de andre symptomene har alltid virket motsatt for meg så jeg har ikke helt troa på dem...

uansett lykke til...:)

• 3 uker senere...

Hei!

Mitt første svangerskap; liten spiss mage og MASSE kviser, borsett fra det ikke en eneste plage - hverken kvalm eller sliten - det ble gutt!

Gravid igjen nå - ektremt trøtt og kvalm - hører at dette er typiske "jentetegn" men hvem vet..... er ikke mer en 7 uker på vei

Lykke til uansett :-)

hmm kan vel prøve da=).

mitt svangerskap. er i uke 23 nå..

lite kvalme. var bare litt kvalm første måneden.

Ømmebryst de 2 første måneden.

Halsbrann i 2/3 måned. Har litt enda, men ikke så mye.

var veldig trøtt de 2 første månedene.

fikk ikke mage før i uke 18-19 og nå er den rimelig svær. litt spiss mage men ikke så mye som er "typisk" gutte mage.

hjerteslag på 150-60.

VENTER EN LITEN PRINS=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...