catine Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Var akkurat på do og hadde litt brun utflod.Er dette normalt eller? Det kan ikke være noe gale nå.er i 13 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catine Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 16. august 2006 , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Det kan være helt normalt! Mange som har det, jeg hadde det selv i mitt førte svangerskap. Hvis du begynner å blø friskt og mye samtidig som du får smerter, kan det tyde på noe galt. Men det er det sikkert ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catine Skrevet 17. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 17. august 2006 Igår fortsatte det med blod, og jeg ble selvfølgelig livredd.. Fikk komme på sykehuset og ta UL, og alt var fint med fosteret heldigvis! Nå har jeg litt brunlig utflod igjen, men har ikke blødd noe særlig mer. Noen som har opplevd lignende?? Og hvor lenge blødde dere isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. august 2006 #5 Del Skrevet 17. august 2006 Akkurat det samme hos meg. fikk også ul og alt var fint. Ga seg etter ca to uker. Lykke til videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå