Gå til innhold

Noen fra Larvik??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp. Er det noen fra Larvik som har termin i februar?

Skrevet

Nei, men jer er ifra Horten.

Har termin den 16 februar.

Når er det du har termin da?

Ikke værst at det ikke bare er meg ifra Vestfold her da:)

Skrevet

Jeg har termin 13 februar. Er det første barnet du skal ha nå? Dette er vårt første, er kjempe spent!!! :)

Skrevet

Nesten.... fra Sandefjord :)

Termin 22.februar med nr. 2

Skrevet

hei:-)

Jeg er fra Larvik!!

Har termin 14 feb.

Du da??

Skrevet

Heisann:)

Har termin den 13 feb. Men skal på ultralyd 11 sept. så da får jeg nok en ny dato tenker jeg!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei og hopp jeg er fra Larvik har termin 16.02... Hvor i Larvik er du / dere fra ? Jer bor på Verningen ... Jeg skal føde på Telemark du da ??

Skrevet

Heisann. Jeg har bodd på verningen i mange år selv, men nå bor jeg sammen med samboeren min i byen. Så morro da, kanskje vi vet hvem hverandre er!? :) Jeg er 27. Jeg skal forresten også føde i telemark.

Skrevet

Heisann Larvik er en liten by så det er nok veldig sannsynelig ar vi vet hvem hverandre er.. Jeg er 26.. Hva heter du ? Moro da hvis vi vet hvem hverandre er.. Når har du termin ?

Skrevet

Hei igjen. Navnet mitt er Silje, hva er ditt? Jeg var på ultralyd 11 sept. og fikk eksakte termin 6 februar. Når har du? Vet sikkert hvem du er i og med at du er bare ett år yngere enn meg. Artig! :) Hvet du hva du får? Gutt eller jente? Vi får en liten gutt:)

Skrevet

Hei igjen.. Skal på ultralyd i morra får sikkert en ny termin da.. Den jeg har nå er 16/02 og 4/02 så vanskelig å si eksakt har fått to forskjellige en fra jordmor og en fra lege..

Moro med gutt vi har en gutt og ei jente fra før så det spiller ingne rolle hva det blir, men får se i morra om vi kan se hva det er..

Gikk du på Hedrum u.skole ?? Og heter samboeren din Henrik ?? Jeg heter Cathrine.

Skrevet

hei jeg er fra langesund:p har termin 12 februar, vi får en gutt, er 21 år.... kansje vi sees på føden på TSS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...