Gå til innhold

Nesten akkurat blitt Mamma jeg, og gravid igjen...


jennifer

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, gjett om jeg fikk sjokk i dag!

 

Fikk lille Millemor i Januar, vi hadde sex for første gang nå i ferien, og der satt den:)

 

Er m litt blanda følelser, hadde tenkt og kose m litt m førstemann, før vi satte i gang m nr 2.

 

Gråti en skvett, er kun 5 uker på vei, så jeg kan ikke si det til noen ennå.

 

Noen som har opplevd det samme, synes dere det er for tidlig?

 

Uansett, jeg gleder meg jo:)

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn va det med meg og. blei gravid når første mann var 8 måneder, første gang vi hadde sex etter forige fødsel. (Hadde masse problemer nedentil så tok syv måneder før eg va bra i sjeden.) Men no har eg to gutter , ein som øyeblikk blir 3 og ein på 1,5 år. dei stor koser seg ilag. Angrer ikke ett sekund på at det ble som det ble. Var stress i begynnelsen når ein vilter 17 måneders baby herjet rundt når eg ammet. men vi glemmer fort å no er alt berre stas. Det går så bra så!!!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 13 1/2 mnd mellom våre to.....absolutt ikke planlagt, men gleder oss nå...etter vi kom over sjokket ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Det var et koselig svar:)

Du reddet kvelden min, nå gleder jeg meg!

Akkurat sånn for oss også, 1 gang har vi hatt sex, og jeg ble gravid.

Det er det jeg har sitti her og tenkt på, selv om det blir slitsomt 1 år eller 2 nå, så må vi da få igjen senere ved at de får masse glede av hverandre...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to jenter på 5.5år og 6.5år. Ble gravid når første mann var 4 mnd.. Det er tøft i starten, men blir bare lettere og lettere med tida. Nå er det helt topp. De er bestevenniner og holder hverandre med selskap. Angrer ikke at jeg fikk de så tett. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de gjør det! Synes nesten det er synd når folk venter med å få flere barn, fordi det er så koselig. Bare gled deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte i Desember og er nå i uke 7. Dette var planlagt da, så jeg synes jo ikke det er for tidlig=) Er 16 mnd mellom meg og søsteren min, og det var veldig greit å alltid ha noen å leke med som barn, selv på regnværsdager en måtte være innendørs!

Gleder meg jeg=)

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fødte i oktober og er nå ca.7uker på vei med nr.2.......

var ikke planlgt her heller, men nå er det da slik...

har litt blandete følelser jeg og.....

blir nok en del arb, men tenk så mye glede de vil ha av hverandre! ;o)

 

dette skal vi klare jennifer!!!! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen godt å høre at jeg ikke er alene:)

 

Ja, gjett om, dette klarer vi fint.

 

De kommer som du sier til å få utrolig mye glede av hverandre:)

 

Da skal vi nok ha aprilbarn begge to da:)

 

Blir nok på A-hus jeg skal føde.

 

Nattaklem, tankene jobber overtid her i kveld...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det er flere, helt enig m deg, blir jo nesten tvillinger, men nesten ennå bedresynes nå jeg.

 

Jeg har tenkt og tenkt i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for det om du føler det er riktig for dere:)

Selv ble jeg gravid da babyen var 6 uker, men i den livssituasjoen vi var i så gikk det bare ikke med en til. Det er veldig vondt å måtte velge bort et barn på den måten, angrer på det, men om vi hadde valgt å beholde det så tror jeg forholdet hadde gått med. I dag er poden 6 år og skal bli storebror i 2007, og forholdet er bedre enn noen gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fødte i slutten av januar, og er nå 7 uker på vei med nummer fire. Har to eldre barn som det er 16 mnd i mellom. Erfrarte at det var veldig greit og koselig, og de er nå verdens beste venner. Planla derfor å få to tette denne gangen også. Hvor slitsomt det blir avhenger jo litt av hvor mye barna krever om natten, men det går helt sikker bra, og når de vokser opp får de stor glede av hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det...lillemor på snart syv, sover ganske lite og veldig mye styr på nettene, får håpe det roer seg snart, er oppe 2-3 ganger om natten på en god natt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk en jente i februar og er nå ca 7 veker på vei. Har ei jente på 4 år også, og hun er det mer hjelp i enn arbeid. Så det er bare snakk om de første åra det blir travelt, før me vett ordet av det, er de ute og leker på egen hånd. Syns det er viktig å snakke med samboer også om dette, slik at begge innstiller seg på at det blir travelt en stund, og så blir det betre. Kan lett bli sånn at vi damer føler at vi ikke strekker til når det gjelder mann/samboer, når barna er helt små, men hvis begge er innstillt på det, så kan ingen av oss bebreides, det er bare sånn det er!

 

helsing Majido

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er godt voksne og etablert, og er helt enige om at det er greit m 2 tette, nå som det har skjedd.9

 

Men jeg føler litt på det i forhold til lillemor, at jeg svikter henne litt liksom..hvis du skjønner?

 

 

Takk for fine svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener=) Tenker på det samme, men så tenker jeg samtidig at det er bare første mann som har det privilegiet å være alene med foreldrene. De som kommer etter får jo aldri den muligheten, men de får like mye kjærlighet de! Og så slipper vi søskensjalusi da!

Synes egentlig det må være verre å være alenebarn for lenge enn for kort.

Det går nok bra skal du se=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,jeg lurte på dere som har fått to tette,hvordan ble kroppen etterpå?

vi lurer på å få to tette nå,

men jeg er redd for da får kroppen så liten tid til å komme tilbake til normalt at den gir helt opp og forfaller.

Selvfølgelig skal ikke det ødelegge for det vi ønsker hvis det er det vi bestemmer oss for men det er noe jeg tenker på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte også å kose meg og nyte den nyfødte, men ho var fire mnd da jeg tok en test som viste at jeg nok engang var gravid.det er nå 9 mnd siden vi fikk jente nr to, men igjen er jeg gravid,er snart 2 mnd på vei. vurdert abort, men vet ikke om jeg klarer det, ble gravid med p piller. men når jeg ser så mye glede di har av hverandre at jeg er veldig positiv til tette barn, men for min del så holder det etter nestemann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kropp ble bedre enn før :-) Ble så sprek av to tette, og har nok aldri hatt så tydelige magemuskler. Men strekkmerkene hadde jeg jo ikke før graviditetene da, men de kom med nr 1..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33, fødte i Januar, følte at kroppen var nesten på plass igjen, og vips 5 uker på vei.

Tror ikke kroppen vil bli så ille jeg.

Jeg har alltid brydd meg mye om hvordan jeg ser ut.

Men har etter at jeg fikk barn, fått et mye mer avslappet og naturlig forholde til kropp:)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er i samme båt :-) Fødte i februar og er nå 6 uker på vei.

Gleder meg masse til den neste og håper alt går bra!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...