¤2småtroll¤ Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Har gått noen dager og ikkje vært helt i form...har vært så utrolig trøtt, mer enn jeg har vært hele svangerskapet. Så har jeg gått med vondt helt nedi der med skambenet, litt som om det presser til tider. Har en del vondt under ribbebena, men dette tror jeg egentlig er luft. Har termin 25 september. Var på ul på mandag, og ungen låg med hodet ned, kan det være at den fester seg el noe? Har ei jente fra før, men ho ble tatt med ks grunnet sete leie. Hadde det ikke slik med ho. Noen som har litt mer peiling enn meg?? Kos&klem
på tjukka med nr 2:) Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Økt bekkenplaager på slutten kan gi smerter i det benet(skambenet). Det blir mykt og bevegelig pga hormonene. Nå presser jo barnet seg nedover så det blir litt ubehagelig trykk noen ganger:) Smerter under ribbebena kan jo være grunnet spark og press, har disse ubehagene jeg også
¤2småtroll¤ Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2006 Denne vondten kommer liksom fra innsiden, har litt bekken kluss, men lite i forhold til sist. Føler liksom på meg at babyen kommer til og komme før.... Har mindre mål denne gangen, men sliter skikkelig med bøying. Og imorgen begynner jentungen i barnehagen,har ikkje lappen så jeg må gå med ho dit....men kan jo kanskje være litt godt! Huff, bare masse klaging med meg om dagen, men føler meg helt skutt! Klem
på tjukka med nr 2:) Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Litt tungt til tider ja når man har barn fra før,. Jeg er også litt mindre i magemål denne gang,føler jeg bærer hode i underlivet til tider.Når har du termin?Jeg har termin om 14 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå