Gå til innhold

Bodø jentene ny tråd:)

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79

Heisann alle sammen.

Hvordan er formen jenter?

Hadde min første dag på jobb i dag etter ferie, sykemelding og planleggingsdager i bhg. Fått endel større mage siden jeg var der sist, og nesten ingen på jobb vet noe, selv om jeg tror mange har gjetta det:(

Så i dag føler jeg at jeg har hatt en hel masse blikk på magen min, samt et par "har ikke du noe å fortelle" blikk. Syns igrunn det er litt ekkelt. Men men, litt min egen feil da, som ikke har sagt noe.

Hvordan er det rundt dere da? Mange som ser mye på magene deres?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951726-bod%C3%B8-jentene-ny-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, syns det er mange som kikker litt skjevt på meg når jeg kommer med lillegutt på 1,5 år i vogna og med den magen...men jeg bryr meg ikke:-)

Ellers er jeg sykemeldt og kommer sannsynligvis til å være det resten av svangerskapet da ryggen streiker (og bekkenet innimellom).

HegePege:

Du sier folk ser skjevt på deg med lillegutt og stor mage, det gjør de med meg også når jeg kommer med lillegutt, stor mage og 4-åringen! De tenker vel sitt... Hehe, bryr meg ikke, er så gla i mine små! Skulle gjerne hatt flere, men tør ikke pga alle plagene. Kroppen min tåler ikke dette en gang til tror jeg:-)

Snill og grei: Du vet at jeg har skifet nick ja, du vet hvem jeg er?

Otilie: Bruker å være på kafka ja, men sambo er bortreist på kurs så derfor er jeg hjemme med lillegutt:-) Men du får hive deg sammen med oss neste gang da:-)

Annonse

Jepp, det passer om han ikke våkner grytidlig som han gjorde sist. For da må han sove i den tiden. Får håpe han sover til kl 9, da går det veldig greit:-)

Må bare skryte av svigers her altså:-) Både i går ettermiddag og idag har de vært her og malt på huset vårt slik at vi skulle bli ferdig. Og de snakker om å komme imorgen også, er bare så glad da jeg ikke får gjort noenting og sambo lite pga nakken:-)

Jeg bor på Tverlandet og har termin 27. november:-) Lillegutt kom 1 måned for tidlig så det blir spennende å se når denne lille kommer:-)

Om du vil så kan vi jo møtes på forhånd slik at det ikke blir "så skummelt"? Kanskje de andre som ikke har vært på kafka også kunne vært interessert i det?

Enn du da? Termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...