Gå til innhold

Dere som er gravide og har babyer/ småbarn fra før??

vannmann 76

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 6 uker på vei, og har fått litt mage.... Har en sønn på 13 mnd. Er det mulig at magen synes fortere siden det ikke er så lenge siden jeg var gravid??

Trener endel, har vanligvis helt flat mage........Men det ser ut som jeg er 3 mnd på vei. Fikk fort mage med nr 1 også, folk så det i uke 11-12 ca..

Noen andre som har fått mage tidl? Har lyst til å holde det skjult, går med skjorter ol. Lurer på om jeg er lenger på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ca like langt kommet som deg. Har ei datter på 2 og et halvt år fra før, men har fått mye raskere mage denne gangen enn forrige gang. Sliter med å få på meg buksene jeg har, nesten litt flaut synes jeg... Tittet på mammaklær i dag, men synes det er altfor tidlig å begynne med, så får vel gå av sted å kjøpe noen bukser som er store og heller justere dem på lengden, hehe... Vekten raser heller ikke oppover, så det er ikke det at jeg legger på meg heller... Kanskje det er flere der inne?! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+3 med andremann, har en datter på 2 år fra før.

Om kvelden ser jeg kjempegravid, ut! Og jeg er slank ellers, så det ses veldig godt.

Foreløbig kan jeg gå med normale bukser om dagen, men de må av om ettermiddagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt på meg noe heller.... bare fått litt mage.. Satt å lagde ville historier i bilen fra jobb.."Tenk om det er 3 inni der" hehe, 4 barn på 2 år hadde vært noe...

Satser på bare en:)

Litt flaut, men kjøpte en mammabukse igår.. Får så vondt i magen av olabuksenen mine. Kjører endel bil i jobben. Tok på en lang singlet over, men det ser jo ut som en vanlig olabukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+6 og har ei på 14 mnd fra før. Merker at jeg har litt mage, men klarer ikke helt å bestemme meg for om det er nytt eller bare det som er igjen fra sist... Foreløpig ikke bukseproblemer her, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at jeg er gravid i dag, 5 uker.

Har ei lita ei som blir 7 mnd neste uke.

Jeg har i allefall større mage nå enn forige gang, selv om jeg var nede i match vekt igjen.

Men er også har mye større på kvelden enn på mrg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at det ikke er "bare meg", hihi... Prøvde ei mammabukse i dag, det var utrolig godt å ha på noe som ikke strammet, men turte ikke kjøpe. Reiser nok nedover i morgen å kjøper den allikevel, for jeg også for rett og slett vondt om jeg går med for trange bukser for lenge :) Kan jo bare bruke lange gensere over også ja, da synes det ikke så lett. Har ellers en gammel snekkerbukse som ikke er mammabukse som jeg bruker litt nå, men da synes det jo så godt og den strammer såpass at jeg må ha opp knappene på sidene...

Jeg skal på kontroll hos gynekolog den 22. aug., så får vel vite da om det er flere der inne, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1 13 uke. Synes jeg virkelig har est ut på kort tid. Magen min syntes ikke før jeg var godt gravid da jeg gikk med førstemann. Problemmet mitt er heller at buksene blir for trange altfor tidlig. Men apropos mage, jeg har fått en liten klump nederst på magen min, synes godt når jeg ligger, det hadde jeg ikke sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) Bra det ikke bare er meg...

men som dere sier, det er mest på kvelden. Men når morgnen kommer er det fortsatt en kul der.... hehe..lurer på hvordan jeg ser ut når jeg passerer uke 30..?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ca7uker på vei og snuppa vår er snart 10mnd.....

kom ned i i vekt, men har en del "til overs" og ser små feit ut...

på kvleds ti har jeg eb liten mage ja....

jeg og vil holde det skjult ei god stund, men syns det er litt slitsomt å hele tiden passe på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hører egentlig ikke til her, men tenkte jeg skulle si litt. Er nå 32uker på vei med nr 2. Har en sønn på 17mnd før. Denne gangen kom magen knallfort!

Dessuten er den mye større nå i uke 32, enn da jeg var på slutten sist.. Slitsomt ja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 9 uker på vei, og magen min viser kjempegodt! Er slank ellers, så det er jo litt teit å begynne å nekte når folk spør om jeg er gravid...! Datteren min er 3 1/2 år, så for min del er det ikke det at jeg nettopp har vært gravid. Kanskje det bare er sånn etter nr. 1?? At man blir fortere stor?? oioioi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...