Gå til innhold

Stooor mage, uke 10+3


2.gangsmor til LilleSkatt

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er i uke 10, men har altså fått så stor mage nå at jeg umulig kan skjule noe for noen lenger. Er bare 1.60 høy og veide 53 kilo før graviditeten. Nå veier jeg noe mer, ja, og det ser altså ut som om jeg har slukt en basketball (en halv en...)

 

Andre som er blitt større enn forventet? (Vet eg. ikke hva jeg ventet, men trodde jeg kunne skjule det for folk inntil uke 12. Ikke det.)

 

En annen ting, hadde planer om å ikke si noe til arb.giv før uke 12, men nå blir det vel bare kunstig å ikke si noe før den tid? Er forresten i prøvetid, men får satse på at han er "grei".

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes jeg har fått stor mage jeg også. Er 10+3 i dag så da er vi vel ganske likt. Når jeg står kjenner jeg livmoren (tror jeg) veldig godt, det er i alle fall veldig hovent laaangt nede på magen. Men det er ikke der jeg er stor... Så jeg vet ikke om den magen jeg har skyldes mat og luft eller om det er bebisen. Har i alle fall spist utrolig mye den siste tiden ettersom det er det eneste som hjelper på kvalmen. Blitt lei av mat jeg... Det er i alle fall umulig å skule at magen har blitt større, må passe på hva jeg har på meg for at det ikke skal bli altfor synlig.

 

Om du ikke føler for å si noe til arb.giver behøver du heller ikke gjøre det synes jeg. Jeg har sagt det til min sjef pga at jeg har vært så kvalm og dårlig så han ikke skulle tro jeg var alvorlig syk. Tror ikke de har lov til å ikke være "grei" med deg selv om du er i prøvetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...