Gå til innhold

April: Amme-slit


Janey

Anbefalte innlegg

Lillemor på 4 mnd har begynt med noe nytt når hun får pupp. Etter noen få sug, presser hun leppene hardt sammen og trekker hodet bakover. Da drar hun brystvorta laangt bakover og det er vondt!

 

Hva skjer?

 

Har startet med litt grøt pga dette, og den sklir ned som bare det. Foreløpig får hun bare litt grøt før hun legger seg. Har jo tenkt å amme mye og lenge ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lillemor sliter ikke i puppen slik som din gjør(storebror gjorde det), men hun får også grøt. Om kvelden foreløpig og jeg har tenkt å prøve å slutt å gi henne mat om natten.....

Veldig spent på det....

 

Hun kommer helt sikkert til å slutte med å dra i puppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt gjør det samme, gjerne etter han har fått i seg litt melk. Jeg tar det som et tegn på kosing/lek. Tar fatt i den puppen, vipper hode bakover og drar og slipper puppen ut av munnen med et høyt smask før det er på'an igjen.

Blir hun ikke mett ved puppen siden du har begynt med grøt? Det er jo mange som begynner å gi litt grøt ved fire mnd, så det er vel ikke helt uvanelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjør det... Suger et par tak (om hun i det hele tatt gjør det...) så vrir hun kroppen unna... HYLER om jeg prøver å legge hun til igjen...

 

Tok tid å venne hun til flaske (måtte pga utdrikningslag og bryllup), men når hun vendte seg til det vil hun KUN ha det... Er så slitsomt, spesielt når vi sitter på café ol. Hylende unge ved puppen.....

 

Men om natta og morgene ammer hun som bare det. Sær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt gjør også sånn, så jeg har begynt å gi flaske på dagtid også ammer jeg på natta og morraen. Jeg orket ikke "maset" når jeg skulle amme, spesielt når vi var utenfor husets fire vegger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...