Gå til innhold

Hard eller løs mage?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Løs..

Har akkurat sittet på do i 10 min...Til pass for meg når jeg hiver i meg en korg med druer på en halvtime...Auu! Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig løs mage jeg også, må på do med en gang jeg står opp. Var litt redd jeg hadde fått noe virus, men godt å høre at det er flere med samme "problem". Noen som har forslag mot det? Vet nesten ikke hva som er best da, hard eller løs... Like ille begge deler nesten... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løøøøøøøs! Men nå spyr jeg så mye at det har stoppet opp. Kommer vel tilbake som kjempehard da tenker jeg=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

super hard... tror jeg må prøve et eller annet triks snart for å få avføringen i gang... noen som har noe gode trix??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HARD! Følte meg som en gammel kjærring da jeg var på helsekosten idag å kjøpte SVISKERJUICE!!??

Dama på butikken så på meg da hun skulle til å anbefale noe annet, og sa "du er vel ca 5-6 mnd på vei?"

Uhææææ! Nei snart tolv uker bare, men hva gir du meg jeg har flere kilo dritt inni flere meter tarmsystem!?!! ER det rart magen står i helmåne! ...hadde jeg lyst å si. Men som den feigingen jeg er så sa jeg: "litt over 4 mnd".

Det at jeg nå har presset ut et par tennisballer har resultert i at kaviarkrysset ser ut som en drueklase.... Velkommen Herr Morid!!

Stakkars meg....sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har hard mage må drikke mye mer. Nyrene skiller nå ut mye avfallsstoffer, og man tisser mer. Ellers gir kiwi fart på sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hard mage, kjenner meg godt igjen i det "Milaresa i oslo 10 uker m/nr2" sier, jeg er bare 8+4 uker på vei, men ser ut som 6 mnd!!! Så måtte le litt når jeg leste det... ;)

Men med førstemann var det stikk motsatt, tilbrakte mesteparten av dagen på jobb på do... Gjorde en skikkelig "drittjobb!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...