Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Hvordan er *æh...* toalettbesøkene deres? Løs eller hard mage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Hard mage...treg avføringsprosess...:-8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 går fra veldig hard til veldig ikke hard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #4 Del Skrevet 16. august 2006 begge deler om hverandre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris* Skrevet 16. august 2006 #5 Del Skrevet 16. august 2006 Veldig løs mage, første j gjør om morgenen er å gå på do. Sånn var det med førstemann også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #6 Del Skrevet 16. august 2006 Hard....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemo3 Skrevet 16. august 2006 #7 Del Skrevet 16. august 2006 Løs.. Har akkurat sittet på do i 10 min...Til pass for meg når jeg hiver i meg en korg med druer på en halvtime...Auu! Hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 16. august 2006 #8 Del Skrevet 16. august 2006 Veldig løs mage jeg også, må på do med en gang jeg står opp. Var litt redd jeg hadde fått noe virus, men godt å høre at det er flere med samme "problem". Noen som har forslag mot det? Vet nesten ikke hva som er best da, hard eller løs... Like ille begge deler nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby on board Skrevet 16. august 2006 #9 Del Skrevet 16. august 2006 Forskjellig fra dag til dag, hurramei rundt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 16. august 2006 #10 Del Skrevet 16. august 2006 Løøøøøøøs! Men nå spyr jeg så mye at det har stoppet opp. Kommer vel tilbake som kjempehard da tenker jeg=/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 16. august 2006 #11 Del Skrevet 16. august 2006 først litt hard og nå løs..... (ca.7uker)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 16. august 2006 #12 Del Skrevet 16. august 2006 super hard... tror jeg må prøve et eller annet triks snart for å få avføringen i gang... noen som har noe gode trix?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 16. august 2006 #13 Del Skrevet 16. august 2006 HARD! Følte meg som en gammel kjærring da jeg var på helsekosten idag å kjøpte SVISKERJUICE!!?? Dama på butikken så på meg da hun skulle til å anbefale noe annet, og sa "du er vel ca 5-6 mnd på vei?" Uhææææ! Nei snart tolv uker bare, men hva gir du meg jeg har flere kilo dritt inni flere meter tarmsystem!?!! ER det rart magen står i helmåne! ...hadde jeg lyst å si. Men som den feigingen jeg er så sa jeg: "litt over 4 mnd". Det at jeg nå har presset ut et par tennisballer har resultert i at kaviarkrysset ser ut som en drueklase.... Velkommen Herr Morid!! Stakkars meg....sukk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #14 Del Skrevet 17. august 2006 Dere som har hard mage må drikke mye mer. Nyrene skiller nå ut mye avfallsstoffer, og man tisser mer. Ellers gir kiwi fart på sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 17. august 2006 #15 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har hard mage, kjenner meg godt igjen i det "Milaresa i oslo 10 uker m/nr2" sier, jeg er bare 8+4 uker på vei, men ser ut som 6 mnd!!! Så måtte le litt når jeg leste det... Men med førstemann var det stikk motsatt, tilbrakte mesteparten av dagen på jobb på do... Gjorde en skikkelig "drittjobb!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå