Gå til innhold

Sambo har glemt at jeg var på kontroll i dag....

Anbefalte innlegg

... og jeg har latt være å si noe..

Jeg er litt dårlig humør i dag, og kjenner at dette irriterer meg.. Hadde jeg ikke vært litt furten fra før, så hadde jeg sikkert bare fortalt det, men nå gidder jeg liksom ikke.

Sitter her og håper at telefonen skal ringe slik at jeg kan fortelle om kontrollen, hehehe.. så hører han det og får dårlig samvittighet!! *glise rått*

Uff... jeg er nok et dårlig kjerringemne som furter for alt mulig... Han skal ha et møte her hjemme om tre kvarter, og stresser rundt her, rydder og lager mat og alt mulig..Han kommer til å dø om jeg lager scene nå, så det kan jeg jo ikke...

Men altså.. skal jeg fortelle om kontrollen, eller skal jeg bare la være for "alltid"...??

Fortsetter under...

Stakkars fyr da gitt :o) Jeg må innrømme at jeg ved et par anledninger har glemt å oppdatere min gubbe på kontrollen.... Ikke særlig til kjerringemne da heller vel? Er vel stort sett et surrehue i en hver familie og den rollen har jeg tatt på meg!

Hei du!!! åhhh, er det ikke irriterende??? har skjedd samme her i heimen ja, og jeg blir rett og slett dødsfornærma ;-) hi hi hi, så får han jo kjempe dårlig samvittighet nåe det kommer frem da, også gjør han alt for meg den kvelden i alle fall... hihi :o)

har du sagt det eller?? synes ideen m tlf var morsom, tenk å se ansiktsuttrykket hans når du skravler i vei om kontrollen....... :o)

men du, hvordan gikk kontrollen da??

Annonse

Nei.. har ikke sagt noe... Vi driver og småprater om ting og tang og jeg har akkurat hjulpet ham å dekke på bordet til de møtefolka hans kommer...

Desverre har ingen ringt meg, ikke engang pappa og han pleier alltid å huske sånne ting. Typisk!

Vel, sambo har selv valgt å sveve i uvitenhet, så han får bare sveve videre...

For øvrig gikk kontrollen helt fint... var kun det med den blå foten min som var litt alvorlig.. og så har jeg fått SOPP! - og det angår jo sambo også, han har fått litt utslett, stakkar.. Men ædda, bædda, man må følge med i timen!!

:-)

Annonse

Uten tvil. Jenter er mye flinkere til slikt.

Uff, du må jo nesten si det til han på ett eller annet tidspunkt, det angår jo han også. Vi er jo vandrende hormonbomber nå, så guttene bør jo være ekstra nøye med å huske slikt...

sorry, men ler rått inni meg nå.. hihi

jeg kjenner meg så innmari godt igjen!! :D

har du ikke ei venninne du kan sende en sms til, og be a om å ringe deg?? DA kan du jo få sagt det, men kanskje vente til etter at møtet er ferdig, kanskje?? hmmm

hold oss oppdatert, da!! :)

lykke til!

klem

Oppdatering:

Jeg dro til en venninne i går kveld mens det var møte hjemme hos oss... og vi la oss straks jeg kom hjem.. - og når han begynte å være kosete og sånn, så snøftet jeg litt (litt, ikke veldig...) og sa at jeg var litt fornærmet. "Kan du gi meg et hint om hvorfor?" spurte han.. - og jeg hadde virkelig hintet så det holdt i følge meg selv, men her måtte det nesten brukes teskje.. (uff, håper han aldri leser her inne *fnis*). - og _plutselig_ kom han på det- og sa masse unnskyld, selvfølgelig.

"Så hvordan gikk det hos legen da?" spurte han videre.. "Heeelt fint" svarte jeg. Da himlet han bare med øynene.... Men poenget mitt var ikke alt at var fint, jeg vil jo at han skal huske disse babytingene.. Så hvordan selve kontrollen gikk var underordnet i mitt hode.

Men som alltid ellers, så er han tilgitt. og han er igjen verdens beste kjæreste!!! :-)))

*kremt*

Eh, jo... han syntes jo selvsagt at jeg burde dratt til sykehuset slik legen foreslo.... Men han kunne jo ikke kjefte på meg i går kveld når det var jeg som var fornærmet på ham, hihi..

Jeg følger med på foten. Den er blå og fin og mange ting som stikker ut. Men den verker ikke så lenge jeg lar være å ta på den ;-))

Jeg er VELDIG deilig at dere bryr dere, altså!! Bedre å bry seg litt for mye enn å ikke bry seg, det har du helt rett i, Hanne...

Men det er så mye greier med å dra på sykehuset.. - og er det blodpropp på gang, så får jeg feber og kjempevondt og alt mulig. Men lover å følge godt med på den. - og sambo har lovet å massere.

Legen sa at det er veldig blodproppforebyggende å gå masse, og jeg går jo til den lille fjelltoppen min hver dag. Så når pulsen min fyker gjennom taket, så strømmer blodet fortere gjennom kroppen min. :-) - og da blir det jo ingen propp!

*skrattler*

"Jeg er veldig deilig at dere bryr dere..."!!!

Himmel... tydeligvis en dyslektisk lærer dere har med å gjøre her....

"Det er deilig....." skal det egentlig stå... Ikke jeg.... Men jeg har altså en superdeilig blålilla legg!! *fnis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...