Gå til innhold

Dovner veldig om natten...

lillingen blir storebror:)u 41

Anbefalte innlegg

Hendene dovner kjempefort bort, og kan kjenne det av og til om dagen også. Pluss en del leggkramper. Noen som vet om dette har noe med økt vann i kroppen å gjøre? Har nemlig merket endel til det også i det siste... Fikk ødem på 2 hos jordmor i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5951275-dovner-veldig-om-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått påvist noe som heter tunnel carpal syndrom. Dette er vann i kroppen som klemmer på nerver... Jeg har det helt forferdelig i høyre hånd, kjempevondt om natten, også dovner jeg bort i 3 og 4 finger...

Dette kan være veeeldig plagsomt, men er ikke noe å gjøre med - går over når vi har født fikk jeg beskjed om..

Jeg har det akkurat på samme måte som du. Våkner om natta og begge hendene er dovnet bort. Noen ganger er dem så vonde at jeg ikke kan røre dem nesten. Kjennes ut som krampe i begge hendene. Den høyre er værst. De er ikke så vonde om dagen, men veldig ofte dovner dem bort. Prøver og brodere litt innimellom, men jammen ikke lett når nåla bare detter ut av fingrene he he.

Men men, hvis det går over så holder vi vel ut ei stund til....

Men også godt å vite at det er flere som har det sånn, for da er det jo ikke helt unormalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...