Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Noen som har erfaring med dette? Jeg låg i natt med regelmessige sammentrekninger, kjempevondt bak i ryggen!! Ble sterkere og sterkere men så ga det seg utover morgenen... er 38 uker på vei.. Er det kankskje et tegn på at bebisen kommer snart? =)
monicah Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Hei, har hatt det sånn jeg også de siste dagene. Utrolig vondt i korsryggen. Regner med at det er falske rier. Jeg har 9 dager til termin så vi er ganske samtidig
Janne og Jakob Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Heisann, har det på samme måte, måtte komme meg tidlig opp av senga i morrest pga. smerter i korsryggen, ga seg utover dagen. Har å 9 dager igjen til termin
Gjest Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Forrige gang hadde jeg maserier/ falske rier hele den siste uka før fødselen. De begynte hver kveld, var regelmessige hele natta og ga seg ut på morgenen. Kjempeirriterende og skikkelig utmattende!! De føles akkurat som vanlige rier, men forskjellen er at de ikke øker i intensitet slik det gjør når fødselen virkelig er i gang. Det positive er at de kan hjelpe på modningen slik at fødselen går fortere når den setter igang for alvor. Masse lykke til vertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå