Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Tror jeg har fått sopp nedentil...er dette farlig for fosteret? Har aldri hatt dette før og har nå hørt at noen gravide får det pga forandringer i skjeden? Tror jeg vil være anonym denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barnsMamma28 Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 tror ikke det er farlig, ser reklame her inne med ett middel man kan kjøpe på apoteket, s tenker meg det ikke er farlig. vet ikke sikkert men tror ik det er farlig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Ikke farlig! Er dessuten ganske vanlig i svangerskapet. Kjøp Canesten, det går fort over. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #4 Del Skrevet 16. august 2006 Ikke farlig i det hele tatt, men... Jeg fikk det 6 uker før terminen min i Januar, og fikk beskjed om at jeg måtte bli kvitt det før fødselen, Noe jeg ikke klarte, og barnet mitt ble født m trøske på tunga, det er også helt ufarlig. Jeg hadde aldri hørt om det før, noe som resulterte i at hun smittet brystene mine når jeg ammet. Og da var rundansen i gang, vi smittet hverandre frem og tilbake gikk på Mycostatin( middel mot trøske) 3 ganger. Etter 4 mnd m gråt under amming gav jeg opp i samråd m Helsesøster. Hun sa at jeg måtte være på vakt neste gang jeg fødte. Men det er jo helt ufarlig. Bare ett slit og ikke få til amming. Så nå er jeg berett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå