Gå til innhold

har jeg nok melk? engstelig...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En greier sjelden eller aldri å pumpe ut alt som er i brystet. Dette fordi en pumpe ikke stimulerer på samme måte som en baby, og det kan bla være vanskelig å få i gang utdrivingsrefleksen.

Det som teller er at babyen har våte bleier (minst 5-6 i løpet av dagen) og ellers virker fornøyd i tillegg til å legge greit på seg. Gjør den det har du nok melk :)

Høres helt normalt ut. Noen ganger trenger de små en liten påtår etter rap.

Og du sier jo selv at du kan pumpe etter målttid, det betyr jo at det er mer igjen etter måltid. Og etter det er det enda mer igjen som bare bebi'n får ut=)

Bebien din sover godt etter mat og er fornøyd, da trenger du ikke bekymre deg.

Går så fint atte=)

Annonse

er veldig vanlig å ha lite melk om kvelden. helt helt vanlig! Gutten min blir ofte ikke heeelt mett før jeg legger han, men jeg beroliger meg selv med at dette er vanlig, og at det i så tilfelle bare betyr han våkner tidligere igjen for mat. Begynner en å gi tillegg kan en fort komme i en dårlig sirkel. (men selvsagt skal en det om en må:) Ofte sutter barnene for kosens skyld og.

Ang pumping: trenger ikke å ha noe som helst å si om en får ut lite melk. Gutten min er 8,5 kg og 4 mnd kun på mm, ergo har jeg mye melk. Jeg kan allikevel ikke pumpe ut mer enn 30 ml ofte, er ikke så flink på pumpinga:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...