Amazone Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Noen av dere som vet om mor kan male med oljedekkbeis når hun er i første trimester? Er i uke 8, (tror jeg), og jeg og samboer maler hus utvendig for tiden. Føler selv at jeg ikke blir uvel av det, men det er kanskje noen gasser som ikke er helt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barnsMamma28 Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 det skl du passe deg for har jeg hørt... jeg holdt på male noe da jeg fikk besøk av en venninne som sa det der må du holde deg langt vbekk fra. så det er sikkert noen gasser som ikke er bra. best styre unna tror jeg. men mulig det finnes en maske som holder det farligste vekke da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Blander meg inn å spør hva med maling inne? Vi pusser opp inne, og malin hører jo med:) Går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 16. august 2006 #4 Del Skrevet 16. august 2006 Har fått beskjed om at oljebasert maling om det er ute eller inne, skal man holde seg unna. går bra med vannbasert da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. august 2006 #5 Del Skrevet 16. august 2006 Okis:) Da skal jeg huske det når jeg kjøper maling i morgen. Starter på kjøkkenet, så kan sikkert bruke vannbasert der:) Takk for info! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilmamsen Skrevet 16. august 2006 #6 Del Skrevet 16. august 2006 Ooops! Jeg malte ute i går med oljedekkbeis... Skulle jo ikke tro at det er skadelig når man er ute og maler. Vil tro det er verre med oljemaling inne, for der sitter lukten bedre og gassene forblir inne i huset. Jeg malte en del i første svangerskap, men med vannmaling i første trimester. Malte utvendig da jeg var høygravid, så da er det vel verre nå så tidlig i svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #7 Del Skrevet 16. august 2006 Tror det går bra å male med oljebasert utvendig. Der er det jo super utlufting, bare du ikke sitter med hodet i malingsspannet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå