guttemamman:) Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Stakk innom legen en kjapp tur i dag, ( han sa jeg kunne det, siden vi ikke kunne høre hjertelyden ved forrige kontroll, 11 uker da) Så i dag da 14 uker, så fant han den fint:o) Deili følelse det der.... Fikk ikke høre den så lenge da, for småtten beveget seg rundt hele tiden, å siden jeg bare stakk innom så hadde han jo ikke alverdens av tid:o) Men jeg fikk hvertfall høre den!!!!! deili!!!!!! Klem fra lykkelige meg...
LillianS Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Ja det er en deilig følelse å høre det! Jeg skal til legen imorgen , og får antageligvis høre hjertelyden for første gang. Har hatt en ma og en sa , så jeg håper virkelig det er liv i denne. Var iallefall det når jeg var på ul i uke 9. Er bra å høre at du fikk høre den når du er 14 uker , jeg er 14 fullgåtte uker idag , så da er det kansje en sjanse for at jeg får høre den imorgen Gleder meg !!!
nr.2 i februar Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 jeg også hørte hjertelyden for første gang i dag, herlig!! er 14+3
RosaPåBall Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Så kult! Jeg er 14 uker idag og var også hos legen idag og fikk høre hjertelyden for aller første gang! I tillegg venter jeg også nr. 3....Gleder meg til februar!!!!
Lenose Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Jeg er 16 uker å hørte også hjertelyden idag. Hørte den i uke 12 også faktisk!! Hadde ikke trodd det men.. Godt å høre den lyden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå