Gå til innhold

Da er Markus endelig født :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

16 dager over termin fikk vi endelig møte prinsen vår :o)

Skulle egentlig bare en tur på kontroll på lørdagen for så å bli satt igang på mandagen, men dengang ei....Det første jordmora sa var, idag skal dere få møte gutten deres...Hjelp, var plutselig ikke så klar lenger....hehe

Men det gikk kjempe fint og jeg sitter igjen med en god fødselsopplevelse...Til tross for igangsetting og en heftig fødsel....

Fødselshistorien kommer senere.

Prinsen er helskjønn og skal hete Markus:o) Han var 4520 og 54 lang...Har virkelig kost seg i magen til mamman sin på overtid...hehe:o)

Til dere som snart skal føde for første gang; Dette er helt fantastisk...Det øyeblikket dere får prinsen/ prinsessa på brystet er all smerte glemt og dere er helt forelska*sukk*

Nå skal vi kose oss masse!!!!

Mange klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulrerer med den store, lille prinsen!! Alltid gøy å høre når alt går så bra. Kos deg med gutten og lykke til fremover :o)

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Markus!!

FInt å høre at alt gikk bra!

Skrevet

Ååå som jeg gleder meg!!

Gratulerer såå utrolig masse med gutten!!:)

Kose dere i tiden fremover!!

Gleder meg til fødselshistorien!

Skrevet

Gratulerer så mye med Markus! :-) Gleder meg til å lese historien din fra fødselen.

Skrevet

Gratulerer endelig å få se gutten din...

Lykke til videre..

Stoor klem:-)

Skrevet

endelig!!! gratulerer så mye med gutten.du har virkelig måtte vente du.men nå må dere kose dere alle sammen.stor og lang var han også.helt klart at han har kosa seg ja=0)

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...