**Håper** Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Jeg er ny her inne. Måtte ta en kirurgisk abort i mai. Begynte på p-pilla med en gang men ikke fått tilbake mensen fordi jeg har utsatt den pga sommer og ferie. Jeg slutta med p-pilla den 26 juli og det er altså 21 dager siden. Jeg har ikke fått mensen enda. Trur du jeg har blitt gravid??? Jeg tok en test i går utpå dagen, men den var negativ. Men det kan ha vært for tidlig at jeg har testa. Og siden jeg ikke har fått tilbake mensen så lurer jeg så på om jeg er gravid. Håper du kan hjelpe meg???? Hilsen meg som ønsker å bli gravid.
**Håper** Skrevet 16. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. august 2006 Jeg er forresten født 03.03.79
**Håper** Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 *dytte opp* Kunne ønske det var noen som kunne spå meg her nå...
**Håper** Skrevet 16. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2006 Er du her nå Firefly??? Eller noen andre som spår???
Gjest Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 hei! jeg ser ikke noen graviditet på deg nå! ser en graviditet i slutten av 2006:)Lykke til!
**Håper** Skrevet 16. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2006 Takk for svar kjære deg. Kan du se hvilket kjønn det blir da??? Jeg har ei datter som er 5 år nå. Kan du se også hvor mange barn jeg vil få tilsammen???
Gjest Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 heia.. jeg får opp jente å så gutt til slutt..altså tre barn tilsammen! Klem:-)
**Håper** Skrevet 17. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2006 Hei igjen Firefly:=) Er meg igjen. Du spådde at du kan se noe graviditet på meg enda. Jeg har ikke fått mesnsen i dag heller. Er du helt sikker på at jeg ikke er gravid??? For jeg har hatt metallsmak i munnen noen dager nå og det pleier jeg ikke å ha. Håper du kan svare meg igjen. Klem
Gjest Skrevet 17. august 2006 #10 Skrevet 17. august 2006 Hei:) Jeg er så utrolig sliten nå, å da klarer jeg ikke se så mye.. Skal se på deg igjen! klem
**Håper** Skrevet 17. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2006 Det har jeg full forståelse for. Skjønner at du er sliten. Se på meg igjen når du orker du. Er bare så frustrerende å ha det sånn. For jeg føler på meg at jeg er gravid selv om jeg testa negativt i går. Kan jo ha vært at jeg testa for tidlig. E Klem til snille deg.
**Håper** Skrevet 18. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 18. august 2006 Dytter denne op siden jeg ser at du er her nå. Og om du orker å kikke på meg en gang til FOR Å SE OM JEG KAN VÆRE GRAVID til tross for negativt svar med QR i går med IKKE morgenurin. Har ikke fått mensen i dag heller og fortsatt metallsmak i munnen. Blir helt forvirra.
Gjest Skrevet 18. august 2006 #13 Skrevet 18. august 2006 hei vennen:-) Jeg får opp at du ikke er gravid nå jeg, men det kan selvfølgelig være at du er det.. er litt uklart skjønner du! da kan det hjelpe om du spør nattinatt,lucky1 eller Baas. så har du fått to av oss til å se på deg!:-) om hun sier du er gravid så er antagelig det! Jeg er litt usikker her nå! Får opp at om du tester om 4 dager igjen så har du svaret der! ..så masse lykke til!:-) klem!
**Håper** Skrevet 18. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 18. august 2006 Takk Firefly. Vettu hva, nattinatt spådde meg nemlig at jeg er gravid nå men at jeg testa meg for tidlig. At jeg kunne teste den 22 august. Det er jo 4 dager til og det skriver du også. Kan jeg ha et håp da??? Stor klem til deg.
Gjest Skrevet 18. august 2006 #15 Skrevet 18. august 2006 Hei igjen:-) Ja!Fikk opp 4 dager å at svaret vill være der klart til deg da så prøv det! Er mye mulig du er gravid,siden hun skreiv dette! Får krysse fingre og tær!:-)
**Håper** Skrevet 18. august 2006 Forfatter #16 Skrevet 18. august 2006 Masse tusen takk firefly. Da får jeg vente tolmodig i 4 dager. Da skal jeg teste meg til tirsdag. Nå er jeg spent. Ja nattinatt skrev at hun fikk meg opp at jeg er gravid og at kjønnet er gutt. Men du fikk opp jente ikke sant??? Ønsker deg en kjempe fin helg og kos deg masse. Klem fra meg.
**Håper** Skrevet 18. august 2006 Forfatter #17 Skrevet 18. august 2006 Men du, om jeg ikke er gravid nå, så får du opp at jeg i hvertfall kommer til å bli gravid snart??? Kan du se hvilken mnd da?
Gjest Skrevet 18. august 2006 #18 Skrevet 18. august 2006 ja jeg får opp slutten av 2006 her.. nov/des mest sannsynlig..med ei jente ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå