Gå til innhold

Stikkninger

Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt stikkninger, rett over skambenet, midt og et par cm oppover... Akkurat som om noen stikker nåler inn der, bare sånn korte støt liksom... Bortsett fra det har jeg ikke noe vondt da, men hva kan disse stikningene være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livmora som strekker seg?

Eller kynnere, kanskje?

Skrevet

Du har mye problemer og bekymringer du !!

Synes det er noe med deg hele tiden!!

Du er gravid skjønner du jenta mi!!:)

Unnskyld meg , jeg måtte bare ha det ut !!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Har akkurat det samme! E livmora som strække sæ.. Du kan jo tænke dæ sjøl korr stor den ska bi! ;p Å det e ikkje smærtefritt! ;)

Skrevet

Jeg har det jeg også, tror neppe det er noe farlig!! det er som små stikk/knip innimellom. Hatt det store deler av dagen selv! Strekk deg ut litt, det hjelper i hvertfall for min del....

Skrevet

Jeg må bare si at jeg skjønner godt at du bekymrer deg over saker og ting! Noen har hatt flere svangerskap som har gått veldig bra, og jeg tror ikke egentlig de vet hvordan det er å være bekymret når en er gravid. Selv har jeg mistet en gang tidligere, og har ingen barn. Nå er jeg 23 uker på vei. Så snart det går en dag der jeg tror jeg ikke har kjent liv, bekymrer jeg meg for om det har gått galt.

Jeg har også hatt stikninger i magen, men har etter det fått bekreftet at det ikke er noe galt.

Fortsett å spørre folk når du bekymrer deg, for det er så betryggende å få et beroligende svar... Lykke til videre!

Skrevet

jeg har likens... spes hvis jeg rusler opp en bakke el har avføring el noe sånn. Da stikker det over der og ut til sidene.........

Føler ikke det er samme smerte som jeg hadde da jeg tenkte på de båndene, det var litt anderledes og mer nedi lysken.

Skal definitivt nevne d for legen på fredag, for det er ubehagelig.

Og anonym: dette er et sted for å f eks lufte bekymringer så det har iselin sin fulle rett til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Herregud, hva er problemet ditt anonym...? Har jeg nevnt noen steder her at jeg er bekymret fordi jeg har "stikkninger" i magen??

Om jeg er bekymret og har problemer så bare drit i å svar da vel, ønsker ikke svar fra deg alikevel...

"Synes det er noe med deg hele tiden!!", du tør jo ikke engang signere med nick du, så du kan egentlig bare holde kjeft! Jeg er drit lei av å få nedlatende svar fra deg. Pass på degselv du og ditt perfekte svangerskap, og la folk som kanskje har andre tanker i hodet enn deg få lov å spørre uten å bli "trakssert".

Skrevet

Ike bry deg om anonym du :)

Jeg har også slike stikninger, og blir kjemperedd selv om jeg vet det sikkert bare er livmor som skal vokse litt! Skal til jordmor på mandag, og skal spørre henne også da.

Det er viktig at du spør om ting som bekymrer deg, for deg er slett ikke bra å gå rundt og bekymre seg hele tiden - men kanskje noen her inne kan berolige deg litt :)

Skrevet

Jeg har også stikkinger, mest om kvelden når jeg legger meg.

Tror det er helt naturlig å bekymre seg masse i svangerskapet, og det burde være lov og både spørre og bekymre seg uten å få kommentarer!

Er selv kjempebekymret rett som det er. Er kjemperedd for at noe skal gå galt. Har hatt en MA tidligere, og har nå slitt i 4 år for denne graviditeten. For min del er jeg dessuten såpass gammel at dette blir kanskje min eneste sjanse!

Jeg synes det er kjempeflott jeg at folk spør her og at man kan få dele erfaringer og få litt "trøst" av andre!

Skrevet

Til anonym: Om du ikke har noe å bidra med annet enn surt oppgulp kan du kanskje holde det for deg selv?

Og hvis du absolutt må få det ut kan du heller si det høyt for deg selv ellerno og la oss slippe :)

Skrevet

Prøver å ikke bry meg om anony, men klarer likevel ikke å la vær å bli irritert og provosert... Det er ikke første gang jeg ikke skal får lov å "bekymre" meg som hun kaller det. Hun kritiserer meg stadig for at det "er" noe med meg....

Anonym tør jo ikke engang stå for det hun sier med å signere med anonym, rimelig feigt og uten ryggrad spør du meg...

Men bekymret meg ikke for hva det var, vet at alt er bra, men bare lurte på hva det kunne være... Trodde man skulle slutte å kjenne stikkninger fra livmoren til nå, er 20+5 idag...:) Men det kan jo være det...

Skrevet

jeg vil bare si at det er normalt å bekymre seg når men har litt smerter, man er jo selvfølgelig redd for at noe skal gå galt...

jeg ble skikkelig provosert av anonym vis hennes svangerskap er så feilfri hvorfor er hun her da... er ikke dette et forum hvor vi skal hjelpe hverandre gjennom svangerskapet og få svar på de spørsmålene vi har....

Skrevet

Du er drit lei av å få nedlatende svar fra meg ja.

Har bare svart deg en gang jeg , og det var denne gangen.

Så da må det nok være noen andre anonyme som har gitt deg nedlatende svar tidligere!!!!

Jeg har ikke noe perfekt svangerskap , har hatt både sa og ma .

Men skriver ikke så mye om det som alle andre.

Kan bli litt mye av det gode!!!

Sa bare meningen min jeg .

Synes bare det er ett eller annet du har problemer med hele tiden, og hvis du føler deg så veldig trakkasert , så er det kansje en grunn da !!!

Unnskyld meg!!

Skrevet

Jeg også har sånne innimellom. Men de er liksom litt på siden under magen. Er vel disse livmorbåndene som strekker på seg for at livmora vokser. Er ikke noe farlig.

Dette forumet er jo for å spørre om ting man lurer på og de som er lei av det, trenger ikke svare. Lykke til. :-)

Skrevet

Er det noe galt med deg eller?

Det er jeg som skrev at du bekymret deg hele tiden.

Jeg har ikke noe problem med si hvem jeg er !!

Kritiserer deg stadig for at det er noe med deg ???

Jeg har skrevet til deg en gang jo .

Da må det nok være en annen anonym som irriterer seg over deg og kristiserer deg.

Jeg står ved hva jeg har sagt jeg , har ikke noe problem med det !!!

Skrevet

LillianS og anonym....hmmm...to stykker som svarer at det er dere som har skrevet det...jaja...

Bare lurer på hvor jeg har skrevet her i dette innlegget at jeg bekymrer meg, eller i NOEN innlegg i det siste der jeg bekymrer meg, siden dere kan komme med sånne uttalelser? Jeg lurte på hva det kunne VÆRE!

Vil da påstå at det er mange her inne som skriver flere innlegg om at de er redde og bekymrer seg og sånn mer enn det jeg gjør. Så det er jo tydelig at dette er personlig. Jeg skjønner ikke hvorfor, da jeg ikke har fornærmet noen av dere... Men men...

Jeg spør om hva jeg vil og når jeg vil, uansett hva dere måtte mene. Hat meg, mislik meg, jeg blåser i det, kjenner ikke dere alikevel, og det er så mange andre hyggelige sjeler her inne.

Have fun med trakasseringen deres.... :)

Skrevet

Det var jeg som skrev begge.

Skrev først det ene og sendte av gårde.

Også leste jeg lenger nede at du hadde skrevet at anonym stadig skrev at det var noe galt med deg og trakkaserte deg.

Tenkte da at nå skal jeg iallefall få ordnet opp i det .

For jeg har bare skrevet til deg den ene gangen og signert med anonym.

Har aldri svart på noen av dine innlegg før det jeg..

Så da må du nok finne den rette anonyme som plager deg og skjelle ut den isteden!!

Jeg skrev bare det innlegget til deg for jeg så plutselig navnet ditt overalt på denne siden , virket som du var så veldig plaget med alt mulig.

Men det kan jo hende at man legger mer merke til ditt nick enn andres , det vet ikke jeg .....

Skrevet

Her er de beryktede hormonbombene altså.. :-) (les: gravide)

Selv skal jeg (som nicket viser) ikke bli mor, men far.

Poenget mitt er at dersom EN person tar opp dette med stikninger, så kan det være flere som lurer på akkurat det samme. Alle lurer jo på om de plagene man har er normale, eller man kan lure på hva det skyldes.

Kona har hatt akkurat de samme plagene, og for henne var det godt å se at andre "sliter" med det samme.

Dessuten har jeg lest "historien" din Iselin79, så du bør faktisk FÅ LOV til å bekymre deg! (Selv om jeg ikke kunne se at du gjorde nettopp det her.

Skrevet

Men man må få lov å være bekymret her inne, og dette er en plass som man må få lov å lufte positive sågar som negative tanker.

Jeg og den lille vennen i magen har hatt en meget hard medfart til nå, og jeg har aldri vært gravid før. Så det ER mange ting jeg lurer på.

Bekymrer meg langt mindre nå enn det jeg har gjort før, for jeg VET at babyen er frisk, men det er likevel småting som dukker opp, som jeg lurer på hva er, og det trenger ikke nødvendigvis være en bekymring.

Det er fler her inne som gnåler og maser om de samme tingene hele tiden, men de er da så feige at de skjuler seg bak anonymknappen. Jeg pleier aldri å gjøre det, så ja, kanskje du har sett nicket mitt på mange bekymrings innlegg. Men jeg tør å stå for det jeg mener, jeg er den jeg er, og jeg bekymrer meg for tingene jeg bekymrer meg for til trass for at folk kanskje syntes jeg maser mye om det.

Om du klarer å gå gjennom svangerskapet uten en eneste bekymring så er det kjempe flott for deg. Da er du veldig heldig. Men jeg klarer ikke det, sånn er det....

Skrevet

Hei. Tror nok det er sener som strekker seg og livmor som utvider seg. Får stikkinger selv innimellom, og man blir jo litt bekymret når man ikke helt vet hva det er! Dette er min første graviditet og derfor er jeg også uerfaren med hvordan ting skal føles! Tror det er veldig vanlig å være litt engstelig over ting og tang!

Og dette er jo et forum for gravide, eller...? Da trodde jeg poenget var at man kunne spørre om ting man lurer på!!!

Lykke til!! :)

Skrevet

Iselin79: det er nesten helt sikkert bare ligamenter og livmor som strekker seg, jeg har til tider 'slitt' masse med dette.

Anonymus, eller hvem du innrømmet at du var: Husk at så snart du trykker på anonym-knappen så kan man ikke lenger skillle mellom deg og alle andre anonyme, dermed blir du beskyldt for å være den som 'alltid' kommenterer. Det er en av ulempene med å trykke på den der knappen.

Skrevet

Ja takk det har jeg skjønt.

Skulle vært nr på disse anonyme .

Er visst ikke lov til å kommentere eller si noen ting her inne lengre.

Er bare hvis man sier noe veldig poitivt eller oppmuntrende at man kan komme med sin mening,

Det er det jeg kaller ett bra forum! :)

Skrevet

Jeg får forresten selv noen ganger veldig stikninger i magen hvis jeg snyter meg... sånn at det gjør vondt.

Skrevet

Hmm...her fikk jeg også svar på noe jeg egentlig har lurt på...bare tenkt at det er en del av svangerskapet,men når jeg leser her sier det seg nesten selv at det er livmora som strekker seg!!

Jaja man blir aldri utlært-å takk gud for det!Hadde jo vert litt kjedelig også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...