Gå til innhold

Hvor fort vokser disse små beina?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første skoen fikk han da han var 10 mnd, de var str 20.Nå i sommerfikk han nye joggesko i str 25, 22 mnd gammel.. I vintersko må vi vel opp i 26 tenker eg..

De vokser veldig fort. Ikke kjøp skoene før han virkelig trenger de, du risikerer at de blir fort for små..

oi, store føtter :-) begge mine har brukt 18 og 19 da de var 1 år, snuppa er 13,5 mndr og bruker enda str 18...trodde ikke de vokste så fort jeg, kanskje det bare er mine som ikke gjør det...hva skal han med sko når han ikke går forresten? hva med å kjøpe slike reima du tøffler?

Ville ventet jeg! Selv om utvalget er bedre naa, kommer tilbudene senere! Beina vokser saa forskjellig. Og de trenger ikke egentlig ordentlige sko (kan bruke skinntoefler og regnsokker) foer de kan gaa tre steg alene. Så dyre som barnesko er er det bittert å blåse 500kr på et par du ikke får brukt (slikt har man mormorer til ;) ).

Annonse

Vi kjøpte de første skoene når han var 8 mnd. Da brukte han str.19. De ble ikke mye brukt fordi han bare reiste seg og gikk ikke enda. Og likte ikke å ha de på. Når han var 15-16 mnd kjøpte vi vårsko. Da var dette str.22. I sandaler og joggesko har han i str.22 som er kjøpt nå i vår/sommer. De bruker han enda. Han er nå 22 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...