Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Hvis man er fra ca 4 - 5 uker på vei og begynner å blø, er det noe poeng å oppsøke lege da? Det er vel ikke noe han kan gjøre..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Det er desverre ikke noe legen kan gjøre fra eller til. Jeg har hatt blødninger til og fra i begge mine svangerskap. Da jeg hadde blødninger i starten av første svangerskap, ble det betegnet som truende abort, og jeg fikk time på sykehuset til innvendig ultralyd for å se om det var "noe" der. Kan jo høre om en ultralyd! Om ikke får du nok bare beskjed om at siden det er så tidlig, og om du mister, vil nok kroppen ordne opp av seg selv. Blør du mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Nei, jeg blør ikke:-) Men jeg reagerer på at når noen skrive at de blør så skal de rett til legen, og det skjønner jeg ikke helt. For når det går galt så tidlig er det jo ikke noe lege kan gjøre for å stoppe det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. august 2006 #4 Del Skrevet 16. august 2006 Sånn ja... Neida, nytter nok ikke å dra rett til legen ved blødninger! Da kan man regne med å bli avvist! Og sånn sett skjønner jeg det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #5 Del Skrevet 16. august 2006 Fint - da er vi enige om det. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. august 2006 #6 Del Skrevet 16. august 2006 Jepp, og det kan like gjerne alle andre bli også... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 16. august 2006 #7 Del Skrevet 16. august 2006 Vi går til legen for å få et svar. Det er deilig å vite - så vet man om man mister, eller om man fremdeles har liv i magen og kan glede seg over det. For min del har det vært fantastisk godt å få svar når jeg har blødd, både de to gangene jeg har fått negativt svar, og i dag som jeg har fått se et hjerte banke på skjermen. Jeg er en utålmodig sjel og synes det er mye bedre å ha noe å forholde meg til, enn å leve i ukesvis i uvisse. Derfor er det et poeng for noen - selv om legen altså ikke kan gjøre noe med det om aborten er et faktum (bortsett fra å sette den i gang dersom fosteret er dødt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå