popkind Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Blir littegrann bekymret, jeg... Eller er det vanlig på denne tiden at den roer seg litt??
Larviksjenta. nr4? Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 vet ikek jeg.. jeg hadde fått en infeksjon forrige uke og da sparket han lite, men legen sa da at det er fordi han roer seg når jeg er syk. sparker som bare det nå. viste ikek selv at jeg hadde en infeksjon.. vilel sjekket det hvis jeg var deg. når har du termin? jeg har 8 desember.
Gjest Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Er veldig vanlig i følge jordmor i dag. Og hvis nurket ditt har snudd nesa inn mot ryggen din, er det ikke sikkert du kjenner så mye bevegelse selv om h*n sparker ivei. Er ikke før i uke 28 at det SKAL merkes spark hver dag. Og da skal man kunne se et mønster i soving(rolige perioder) og aktive perioder.
AMINE Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 På min ege side nå i uke 24 står det at det er normalt å kjenne mindre bevegelser nå, pga av at babyen sover en del.. Så det er nok helt normalt ja..
Tess30 Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 sånn har æ det åsså nu, trur det e ganske normalt....Men blir jo selvfølgeli litt bekymra
mensana Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Magen min var kjemperolig forrige uke! - jeg kjente liv hver dag, men myyyye mindre enn vanlig, så jeg ble også bekymret. Men siden jeg kjente liv, så valgte jeg å slå meg til ro med det.. - og nå er det full fart igjen som før..
popkind Skrevet 16. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2006 ååå, så bra å høre - jeg ligger vel ca en uke bak deg!!!
nytt nurk i juni Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Min er og rolig til tider....er nok normalt
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 lillebillen min er akkurat sånn også- blir litt rolligere til tider..... og gjør mamman sin kjempe bekymret da !!!!! men i denne uka har det vært mye aktiviytet igjen!! jordmor sa at det var helt vanlig, fordi de enda har god plass og kan snu seg innover og sånn!!!
kiara85*snartmammatil2* Skrevet 17. august 2006 #10 Skrevet 17. august 2006 det var en dag min sparket lite, jeg begynte å bli bekymret for at noe skulle ha skjedd siden jeg ikke kjente noe liv nesten... men tror den bare hadde en dag for å slappe av... for dagen etter så var den i full gang igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå