Gå til innhold

Brumm & Lenn:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann begge to :o)

Har ligget syk i dag, pottetett, men hodepine og bihulesmerter.... Så var litt "tufs" da jeg dro til aku-en.

Men det var spennende!!

Han virker veldig dyktig og flink og han var grundig.

Vi snakket en del i starten(god kjemi heldigvis), han ville høre min historie, både når det gjaldt baby-prøving og annet, for å danne seg et bilde av meg.

Det han kunne fastslå ganske kjapt var at jeg er veldig sliten og mangler mye energi (bombe!!! ho ho) Og at jeg har en tendens til å tenke for mye, bekymre meg og analysere det som går galt.... (traff spikern på hodet der ja)

Han målte pulsen min, og utfra den kunne han si en god del om meg...det var temmelig fascinerende....

Han gav meg noen "restriksjoner" i tillegg til nålene, og det var å drikke avkok fra ingefær en gang om dagen, mellom 17-19. Skal gi indre varme i kroppen min.

Jeg skal også drikke 1,3 liter rent vann pr.dag og aldri la det gå mer enn 3,5 time mellom måltidene......

Jeg skal gjøre avslapningsøvelser for bekkenbunnen (har fått et lite opplegg :o)) for at livmoren skal slappe totalt av.

Så skal jeg unngå "sukkertopper", altså store mengder sukker på en gang (eksempel: spise en hel pose twist alene...hi hi)

Så satte han nåler i fotbladene, i magen, i håndleddet, i hodet og i panna, samt at han satte noen i ørene. To av dem sitter i fortsatt og de skal jeg trykke på 2 gg daglig og så detter de bare av en dag....av seg selv..... Han brukte også en slags "laser" til å scanne meg rundt ørepartiene, for å se hvor nålene skulle sitte.

Han brukte også trykk-akupunktur.En sånn spiss ting som han trykket rundt ørene med.

Skal tilbake til han torsdag om en uke. Blir skikkelig spennende ¨å se om dette har noe for seg :o)

Han snakket også mye, om å bruke energien sin på riktig måte, være sammen med folk som GIR deg energi og ikke folk som tapper deg for krefter......

Kan godt gå på jobb, men ikke om jobben tapper deg for viktig energi. Jeg måtte prøve å stresse ned i dagliglivet og ikke sette for høye krav til meg selv (typisk meg!!)

Håper det gikk bra med deg Brumm i dag! Spennende er det iallefall. Utrolig at nåler kan påvirke hele kroppen i positiv retning :o)

Vi skal nok klare det til slutt alle 3 :o)

Nå må jeg ta meg noe mat og slappe litt av, sitter her og kremter og hoster noe aldeles forferdelig... :o) Men det går over....

Kan en av dere forresten sende mensen til meg?? Vil ha den NÅ. For jeg vil ikke utsette dette forsøket!! Den MÅ komme denne uka, ellers henger fryseforsøket i en ganske tynn tråd er jeg redd for....gisp!!

Ha en fortsatt fin kveld jenter :o)

Stooor klem fra meg :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5950647-brumm-lenn/#findComment-5953680
Del på andre sider

*sniker rundt og lurer på gamle kjente*

Spennende å se at du forsøker noe helt aldeles nytt, Lenn. Og Brumm er også igang med det? Kjempespennende!

Håper for dere alle tre at storken snart finner frem. Om noen virkelig har "fortjent" å endelig lykkes så er det kanskje nettopp dere ;o)

Stor klem fra lille, snikende

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5950647-brumm-lenn/#findComment-5954334
Del på andre sider

Hei til dere begge!!! Så kos at du spør Snøfilla:) Jeg ble glad!

Jeg var veldig fornøyd med Vibeke Fjeld. Ble veldig glad for at jeg fikk time idag, ettersom jeg ringte igår og at hun egentlig ikke har ledige timer før i neste uke... Hadde ikke en lang samtale først, men fortalte litt om min historie. At vi har et barn fra før, at jeg har hatt en sa og en exu. 2 år siden exu og ingen ting har skjedd siden det. Før det ble jeg gravid bare ved å tenke på sex, he he...ikke langt ifra ihvertfall:)

Hun sa hun skulle sette nåler for å bedre blodsirkulasjon til eggstokker. Utrolig hyggelig og forståelsesfull. Flere av hennes pasienter skal ha ivf på Ciconia. Hun fortalte at hvis det ikke blir noe av denne gangen, kan vi starte tidligere neste gang, med akupunktur, så vi kommer litt i forkant. Om vi kommer oss til Danmark skal jeg fortsette hos henne og hun kan sette nåler for å få egget til å feste seg. Om det fester seg, skal hun sørge for at det sitter:) Jeg ble så glad etter å ha vært der. Nå har jeg fått et håp, og det hjelper veldig.

Hun satte nåler i magen, på ben, ankler, hender, øre og panne. Jeg skal komme tilbake imorgen før jeg skal til ul. Hun sa at eggene vokser som regel 1mm raskere i døgnet v akupunktur. Ååå jeg er så spent på imorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

For å være litt realistisk, så burde noen av eggene være 15mm imorgen. Ja Lenn, du nevnte tidligere at du har glemt hvilken strl de skal være:) Ja en glemmer fort. Gyn sa de skulle være ihvertfall 17-18mm når el sprøyte settes.

Så bra det gikk så bra med deg idag da Lenn!! Pussig at vi var hos akupunktur samtidig:) Er virkelig spent nå. Sender herved mensen over til deg -----------------------

I S E N D T I

I----------------------I

hi hi

Godt å høre om litt tips. Drakk en varm latte isted da fotballkampen startet. Men ble jo så kvalm etterpå........ Vært en del kvalm de siste dagene, og sovet dårlig. Så håper det blir bedre i natt.

Hvordan går det med rugingen Snøfilla?? Har det gått en uke nå? Å jeg krysser fingre og tær for deg og håper av hele mitt hjerte at du får se 2 streker nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så skal Vibeke sørge for at det blir inni der!! he he.

Store klemmer til dere begge:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5950647-brumm-lenn/#findComment-5955189
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...