Gå til innhold

emil chrisander??


Larviksjenta. nr4?

Anbefalte innlegg

jeg har ei jente som heter eline christin og nå har jeg og min samboer mer elle rmindre bestemt oss for emil chrisander hvis det nå blir gutt. (noe vi tror) hva synes dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes muligens det blir litt for likt for meg, men smaken er som baken. Jeg liker Eline Christin og Emil, men Chrisander føles litt oppkonstruert. Hva med Emil Christopher i stedet? Men det er dere som skal like det og føle dere komfortable med navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ber om meninger, så synes jeg Chrisander er veldig oppkonstruert... Føles som om foreldrene ikke har klart å velge mellom Christian og Aleksander, og dermed konstruert noe som er begge deler... Navnet får dermed ikke min stemme - sorry! Emil er fint, men syns ikke det ble så veldig "dreis" på det forslaget ditt, hva med Emil Aleksander, da? Klinger bedre i mine ører - men mine ører er så absolutt ingen fasit! Det er deres barn og deres valg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navnene er altfor like, og liker ikke Chrisander så godt. Litt too much på en måte.. Og særlig når det blir brukt sammen med at annet navn. Blir nesten som 3 navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var noe fint! Emil er greit, men ikke Chrisander...sorry, men du spurte. Syns også at de ble for likt navnet til jenta deres. Blir litt småharry å ha to så like navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig synes jeg Chrisander er et styggt navn.

Synes mye bedre om forslaget over her med å bytte det ut med Christopher (selv om jeg ikke er så glad i det navnet heller..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...